تذکرات حاجی در جلسه ی یکشنبه ۲۵ آبان ماه ۱۳۹۹

2020-11-15
146 بازدید

– تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار به همراه فرهاد بشیری، کمال حسین پور، ابراهیم عزیزی، کیوان مرادیان، حسین میرزایی، حسن نوروزی، جواد نیک بین به وزیر کشور درباره ضرورت رسیدگی به وضعیت سوخت تاکسی های تلفنی شاهین شهر، میمه و برخوار و اعلام به شرکت پخش فرآورده های نفتی – […]

۲۰۱۹۰۵۱۰۱۸۵۵۹۳۱۸۸۶

– تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار به همراه فرهاد بشیری، کمال حسین پور، ابراهیم عزیزی، کیوان مرادیان، حسین میرزایی، حسن نوروزی، جواد نیک بین به وزیر کشور درباره ضرورت رسیدگی به وضعیت سوخت تاکسی های تلفنی شاهین شهر، میمه و برخوار و اعلام به شرکت پخش فرآورده های نفتی

– تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار به همراه ۴۵ نماینده دیگر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص لزوم احتساب خدمت سربازی در سوابق بیمه ای بیمه پردازان صندوق بیمه عشایری و روستایی کشور براساس ماده ۹۵ قانون تامین اجتماعی.

– تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار به همراه ۱۷ نفر از نمایندگان به وزیر علوم درخصوص لزوم تسریع در اجرای احکام قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و ارجاع متخلفان به مراجع رسیدگی به تخلفات اداری در دستگاه های زیرمجموعه وزارت علوم

– تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار به همراه ۲۴ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور درخصوص ضرورت شفافیت قیمت گذاری اجناس و کالاهای اساسی و جلوگیری از افزایش متعدد قیمت ها با تصویب شورای عالی اقتصاد

– تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار به همراه ۱۹ نفر از نمایندگان به وزیر دفاع درخصوص لزوم اجرای کامل ماده ۴۹ قانون خدمت وظیفه عمومی درباره پرداخت حقوق سربازان وظیفه.

– تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار به همراه ۲۶ نفر از نمایندگان به وزیر رفاه درخصوص اجرای کامل ماده ۱۳ قانون جامع خدمات ایثارگران درباره معافیت شاغلین و بازنشستگان در پرداخت ۲ درصد حق درمان، جانبازان و ایثارگران مشمول قانون تامین اجتماعی.

– تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار به همراه حسین میرزایی، جواد نیک بین و رسول فرخی به وزیر راه و شهرسازی درخصوص لزوم تسریع در تعریض و دوبانده نمودن جاده شاهین شهر

– تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار به همراه حسین میرزایی و رسول فرخی به وزیر بهداشت و درمان درخصوص لزوم استقرار پزشکان متخصص در شهرستان برخوار

– تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار به همراه ۲۰ نفر از نمایندگان به وزیر علوم درخصوص ضرورت نظارت بر مدیریت و آموزش دانشگاه های علمی کاربردی کشور

– تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار به همراه ۲۰ نفر از نمایندگان به وزیر امور خارجه درخصوص جلوگیری از مداخلات سفارت هلند در امور آموزشی، اقتصادی و اقدامات ضدامنیت علیه ایران

– تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار به همراه ۱۸ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی درخصص لزوم بازگرداندن مدارک هویتی و تضمن گیرندگان بعد از تسویه بانک ها، موسسات مالی و اعتباری و صندوق قرض الحسنه و کارآفرینی.

– تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار به همراه جعفر راستی و حسین میرزایی و محمدتقی نقدعلی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص لزوم تسریع در رفع مشکلات و محدودیت های موقوفات پلاک ۴۳ مزرعه خرزوم.

– تذکر حاجی دلیگانی و ۲۵ نفر از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره لزوم نظارت بر توزیع ارز ۴۲۰۰ تومانی تخصیص یافته برای تامین کالای اساسی و ضروری.

– تذکر حاجی دلیگانی و ۱۵ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی درباره لزوم اجرای احکام انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در مهلت پاسخگویی ۱۰ روزه به دستگاه های زیرمجموعه آن وزارتخانه.

– تذکر حاجی دلیگانی و ۳۴ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم رسیدگی به وضعیت حقوقی و معیشتی خدمتگزاران مدارس.

– تذکر حاجی دلیگانی به همراه ۲۱ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور؛ درباره ضرورت اصلاح مصوبه هیات وزیران شهریور سال ۹۹ درباره تغییر ماده ۱۹ آئین نامه اجرایی قانون ساماندهی و حمایت تولید مسکن.

– تذکر حاجی دلیگانی به همراه ۱۷ نفر از نمایندگان به وزیر دادگستری درباره لزوم اجرای احکام قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در مهلت پاسخگویی ۱۰ روزه در دستگاه های زیرمجموعه آن وزارتخانه و ارجاع متخلفان به مراجع رسیدگی به تخلفات اداری.

– تذکر حاجی دلیگانی و ۴۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور؛ درباره لزوم رسیدگی به افزایش بیش از حد کودهای شیمیایی برای کشاورزان.

– تذکر حاجی دلیگانی و ۲۰ نفر از نمایندگان مجلس به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ضرورت نظارت بر محتوای فرهنگی و آموزشی اینستاگرام و جلوگیری از بی بند و باری و آموزش مواد مخدر از طریق فضای مجازی.