منع تردد کرونایی ۲۸۶۰۰ خودرو را از اصفهان بازگرداند

2020-11-10
173 بازدید

منع تردد کرونایی ۲۸۶۰۰ خودرو را از اصفهان بازگرداند اصفهان- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در اجرای طرح ممنوعیت تردد کرونایی ۲۸ هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو از ورودی اصفهان به استانهای مبدا بازگردانده شدند. به گزارش ایرنا، براساس تصمیم کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از ظهر روز […]

۱۵۷۶۹۸۹۴۴

منع تردد کرونایی ۲۸۶۰۰ خودرو را از اصفهان بازگرداند

اصفهان- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در اجرای طرح ممنوعیت تردد کرونایی ۲۸ هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو از ورودی اصفهان به استانهای مبدا بازگردانده شدند.

به گزارش ایرنا، براساس تصمیم کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از ظهر روز دوشنبه۱۲ آبان تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان طرح محدودیت رفت‌ و آمد در ۲۵ مرکز استان‌ از جمله اصفهان اجرا شد.

منصور شیشه‌فروش روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت همچنین ۱۰۷ خودرو که حاضر به رعایت مصوبه ستاد کرونا نبودند توقیف و ۴۶۰ خودرو مشمول اعمال جریمه پنج میلیون ریالی شدند.

وی ادامه داد: اجرای این طرح با هدف ممنوعیت خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی از اصفهان و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به این استان در ۱۲۸ نقطه اجرا شد.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در اجرای این طرح بیش از یکهزار و ۴۰۰ نفر از عوامل پلیس راه با همکاری، ارتش، شهرداریها، مرکز بهداشت، بسیج، نیروی انتظامی و راهداری به کارگرفته شدند.

وی یادآور شد: در این مدت ۲۴ درصد از حجم سفرها در ورودی به استان و ۲۱ درصد هم از حجم سفرهای خروج از استان کاهش یافت.

شیشه‌فروش افزود: براساس آخرین تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا، فعالیت مشاغل گروه ۲،۳،۴ علاوه بر اصفهان و نواحی سپاهانشهر و بهارستان در ۱۰ شهرستان استان از جمله خمینی شهر، نجف آباد، شاهین شهرو میمه ، لنجان، فلاورجان، شهرضا، مبارکه، سمیرم، خوانسار و اردستان محدود به ساعت ۱۸ می‌شود.

وی ادامه داد: اجرای این مصوبه با نظارت مستمر تیم‌های متشکل از اتاق اصناف، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت صورت می‌گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، همچنین بر ارائه خدمت در نهادهای دولتی بر بستر خدمات دولت الکترونیک و دایر کردن میزخدمت در ادارات تاکید کرد و گفت: با توجه به سردی هوا، تهویه مناسب در فضاهای بسته باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی در ادامه بر استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از خروج غیر ضروری از منزل در شرایط کرونایی حاضر تاکید کرد.

براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۶۷۳ هزار و ۲۵۰ نفر در کشور به کرونا مبتلا شدند و دست کم ۳۸ هزار نفر براثر این بیماری جان باختند.