تاجمیری فرماندار : مقصر دانستنِ صرف دولت غیر منصفانه و ناعادلانه است

2020-10-29
221 بازدید

تاجمیری فرماندار : مقصر دانستنِ صرف دولت غیر منصفانه و ناعادلانه است رئیس شورای اداری شاهین‌شهر و میمه گفت: تغییرات مکرر شهرداران و مدیریت شهری بستر اعتماد شهروندی به مدیریت شهری را تضعیف کرده‌ و شهردار کنونی شاهین شهر میراث‌دار بسیاری از مشکلات زیربنایی و درآمدی است. اسفندیار تاجمیری در نشست شورای اداری که امروز […]

تاجمیری

تاجمیری فرماندار : مقصر دانستنِ صرف دولت غیر منصفانه و ناعادلانه است

رئیس شورای اداری شاهین‌شهر و میمه گفت: تغییرات مکرر شهرداران و مدیریت شهری بستر اعتماد شهروندی به مدیریت شهری را تضعیف کرده‌ و شهردار کنونی شاهین شهر میراث‌دار بسیاری از مشکلات زیربنایی و درآمدی است.

اسفندیار تاجمیری در نشست شورای اداری که امروز (پنجشنبه- ۸ آبان ماه) در فضای باز محل فرمانداری با رویکرد معارفه شهردار جدید شاهین‌شهر برگزار شد، با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان شاهین‌شهر و میمه در شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: شورای اداری در راستای فرهنگ‌سازی فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از تجمعات در محیط‌های بسته در هوای آزاد به منظور کاهش ریسک ابتلا مدیران و مدعوین به ویروس کرونا مراسم معارفه شهردار جدید شاهین‌شهر و تقدیر از زحمات شهردار قبلی را  برگزار کرد.

وی با اشاره به شیوع همه گیری جهانی ویروس کرونا و تاثیرات مستقیم آن بر اقتصادهای بزرگ و بروز بیکاری‌های بسیار در مجامع جهانی، جمهوری اسلامی را نیز از این قائده مستثنی ندانست و افزود: بهترین راهکار برای مقابله با اپیدمی ویروس کرونا، رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی تا زمان حصول پیشرفت‌های پزشکی در عرصه شناخت راه درمان و تولید واکسن این ویروس است.

به گزارش ایسنا، رئیس شورای اداری شاهین‌شهر و میمه، با بیان اینکه شاهین‌شهر ظرفیت‌ و توانمندی های بسیاری در شاخص‌های توسعه‌یافتگی، ظرفیت انباشته ‌نیروی انسانی و شاخص ۹۶ درصدی جمعیت شهرنشینی شهرستان را دارد، تاکید کرد: تغییرات مکرر شهرداران و مدیریت شهری افکار عمومی، دیدگاه‌ شهروندان و بستر اعتماد شهروندی به مدیریت شهری را تضعیف کرده‌است.

تاجمیری، با تقدیر از زحمات حمیدرضا فرهنگ، شهردار سابق شاهین‌شهر و تیم مدیریتی و تلاش وی در راستای رسیدن به شاخص‌های توسعه‌یافتگی و توسعه شهروندی در شاهین‌شهر، تصریح کرد: احمدرضا پری‌تبار شهردار کنونی شاهین‌شهر میراث‌دار بسیاری از مشکلات زیربنایی و درآمدی بوده که حل این مشکلات نیازمند حمایت، هماهنگی و همراهی مدیران و مسئولان شهری است.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه‌، با اشاره به شاخص توسعه شهروندی از شهردار شاهین‌شهر خواست تا با توجه به نرخ ۵۰ درصدی جمعیت بانوان، در انتصاب مدیران با بهره‌برداری از شاخص‌های توانمندی، شایسته سالاری و صلاحیت‌های عمومی و تخصصی از بانوان در تیم مدیریت شهری بهره‌مند شود.

وی در ادامه، تلاش دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی را ایجاد فاصله میان حاکمیت و مردم دانست و خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی جامعه، وحدت و انسجام بین نهادی، راهکاری موثر در حفظ اقتدار و پویایی ملی و مقابله قاطعانه با دسیسه‌های دشمنان است.

تاجمیری، تصریح کرد: دولت مسئول اداره کشور است و با وجود بروز ایرادات و مشکلاتی در کشور، مقصر دانستن صرف دولت در این مسائل غیر منصفانه و ناعادلانه است.