کد خبر: 86914 | زمان مخابره: ۷:۲۴:۲۷ - پنج شنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰ نظر | دفعات مشاهده : 222 views | |

بازدید مدیر جهاد کشاورزی شهرستان از گلستان میمه

photo_2020-10-22_07-22-51

بازدید مدیر جهاد کشاورزی شهرستان از گلستان میمه

🔸مهندس عباسی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهین شهر و میمه باتفاق کارشناسانی از مدیریت شهرستان ، از گلستان میمه بازدید کردند .
🔸 در جریان این بازدید گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های سال زراعی جاری ارائه گردید .
🔸مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ضمن تشکر از اقدامات انجام شده اظهار امیدواری کرد که این تعاونی تولیدی بتواند الگوی مناسبی در استفاده ی بهینه از منابع آب و خاک و افزایش بهره وری محصولات کشاورزی باشد . ۹۹/۷/۲۹




۲۰ ديدگاه مطلب براي " بازدید مدیر جهاد کشاورزی شهرستان از گلستان میمه " ارسال شده است.

  1. ناشناس می‌گه:

    ۱_فروشگاه کوروش میمه جز بیلان کاری شورای شهر چهارم بوده
    مدیریت محترم فروشگاه کورش میمه پاسخگو باشد
    ۲_زیر گذر شهدای شهر میمه جز بیلان کاری شورای شهر چهارم بوده
    روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی شهرستان پاسخگو باشد
    ۳_خیابان ولیعصر جز بیلان کاری شورای شهر چهارم بوده
    روابط عمومی فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه پاسخگو باشد

    (0)
  2. مردم شهر فرهنگی میمه می‌گه:

    جا دارد روابط عمومی شورای شهر و شهرداری میمه در آستانه نزدیک شدن به پایان پنجمین دوره شورا های اسلامی شهر و روستا، بیلان کاریشان در این مدت را به اطلاع عموم مردم فهیم و شریف شهر میمه برسانند
    رونوشت به آقایان
    ۱_مصطفی صانعیان
    ۲_مسعود مقصودی
    ۳_محمد رضا جمالی
    ۴_مرتضی اسفندی
    ۵_احمد رضا بیکی حسن
    _همچنین شهردار شهر میمه

    (1)
    • نام خود را وارد كنيد... می‌گه:

      با اینکه نخستین جرقه کار جمعی و شورایی در ایران در قالب انجمن شهر بلدیه و انجمن های ولایتی و ایالتی عمری بیش از یکصد سال دارد؛ اما نهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ به لحاظ صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل شوراهای اسلامی نقطه عطفی در تاریخ کشورمان در راستای نهادینه کردن حاکمیت مردم بر سرنوشت خود با رویکرد «مردم سالاری دینی» می باشد.

      شورا های اسلامی دارای ریشه های عمیق فقهی و شرعی مهم از دستورات پروردگار (نص صریح قرآن کریم) و از نهادهای مورد تائید در آیین رهایی بخش اسلام هستند، به طوریکه هشت اصل از اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی مربوط به شوراهای اسلامی است که در آن با اتکا به آراء عمومی، شوراها از ارکان تصمیم گیری و اداره امور کشورند و با توجه به مقتضیات محلی اداره امور هر روستا، بخش، شهر، شهرستان یا استان با نظارت شورا صورت می گیرد.

      بنابراین شوراها ناظر بر توسعه همه جانبه شهر هستند نه فقط شهرداری.

      اما باید دید به تناسب نقش و جایگاهی که در قانون برای شوراهای اسلامی در نظر گرفته شده است ابزارها صلاحیت ها و اختیارات ضروری به آن اعطا شده است؟.

      واقعیت این است هنوز در تحقق این امر ابهاماتی وجود دارد و اختیارات تفویض شده به آنها متناسب با جایگاهشان نیست و اصولا شوراهای اسلامی شهر به شوراهای شهرداری تبدیل شده اند، در حالیکه با گذشت بیش از یک دهه از فعالیت شوراها در عرصه مدیریت محلی فرصت ذی قیمتی بوده که این نهاد بتواند مسئولیت نظارت و اجرای مدیریت واحد شهری را تقبل کرده و در چهارچوب حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش جدی، واقعی و متعالی خود را ایفا نمایند.

      در حالیکه امروزه شوراها در حوزه شهرداری و روز مرگی های مربوطه به آن محصور شده اند آن هم به دلیل کمبود منابع مالی در امور روبنایی و با حضور نه چندان پر رنگ در عرصه های فرهنگی که این امر موجب سایش شوراها شده و نشاط و پویایی را از آنها گرفته است.

      اما نقطه مطلوب اینجا نیست، مردم به هنگام رای دادن در انتخابات شوراهای اسلامی شهر (نه شهرداری) شرکت می کنند که از نظر حقوقی نیز قابل تامل است.

      بنابراین شورا پیشانی شهر است و با توجه به عقبه مردمی از ظرفیت و توان بالقوه فراوان برخوردارند و همان نقشی را که در شهرداری ایفا می نمایند می تواند در دیگرحوزه ها نیز از قبیل اداره گاز، برق، آب و فاضلاب، بازرگانی، تعاون، بهزیستی و غیره که تقریبا ماهیت خدمت رسانی از جنس شهرداری را دارند با انتخاب مدیران آنها و حق نظارت مستقیم ایفا نماید.

      همانطوری که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تاکید فرموده اند: شوراها با نیازهای عینی و روزمره مردم شهرها و روستاها رو به رو و آشنا هستند و کار این نهاد، آسانتر و اخلا قی تر کردن زندگی شهروندی است.

      این تعابیر چنان عالمانه و دقیق است که نشان می دهد شوراها به عنوان بازوان توانمند حاکمیت میتوانند رسالت های بنیادین و اختیارات فراتر از شهرداری و متناسب با انتظارات واقعی را بر عهده بگیرند.

      البته شورا نیز باید با خودباوری و اعتماد به نفس و اتکا به توانایی های خود و با تکیه بر پشتوانه های قانونی و تجربیات عملی و دانش و تخصص و مجموعه های کارشناسی چنان طرح های راهگشا و بنیادین ارائه نمایند که اعتماد مجموعه حاکمیت را برای واگذاری مسئولیت های بیشتر جلب کند.

      اجتماعی که در آن روح هماهنگی وهمکاری نیست. مشکلات آن هرگز حل نمی شود.

      (0)
    • نام خود را وارد كنيد... می‌گه:

      ویژگی ها و معیارهای شورای شهرتاثیر گذار
      هر چند داشتن شجاعت، شهامت و کیاست از جمله ویژگی های یک کاندیدای شورای شهر است، اما نباید فراموش کرد که سنگ بزرگ علامت نزدن است!!!
      https://www.javanpress.ir/%D9%88%D9%8A%DA%98%DA%AF%D9%8A-%D9%87%D8%A7%D9%8A-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%8A-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%AA%D8%A7%D8%AB%D9%8A%D8%B1-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1/

      (0)
    • نام خود را وارد كنيد... می‌گه:

      شورای شهر مجلسی است محلی که در سطخ شهرهای کشور با رأی مستقیم مردم نمایندگان آن انتخاب می شوند؛ مجلسی که وظیفه اصلی اعضای آن انتخاب شهردار، تصویب بودجه و نظارت بر عملکرد شهرداری هاست.

      شورای شهر در قانون اساسی

      بنابر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، شورا یکی از ارکان نظام می‌باشد و یکی از ویژگی‌های خاص شهرداری‌ها، حضور شورای شهر با این امکانات در کنار شهرداری‌ها است. تأکید قانون به شکلی است که از آن اجبار به وجود شورای شهر را می‌توان یافت. وزارت کشور در زمانی که شورای شهر وجود ندارد به قائم مقامی از آن مسئولیت دار وظایف است.

      شورای شهر به عنوان نهاد تصمیم‌گیر

      بر اساس مفاد قانون شهرداری و نیز قانون تشکیلات شورای اسلامی کشوری، این نهاد یک مرجع تصمیم گیری و نظارتی است و در این مورد دارای اختیارات وسیعی است. یکی از مشکلاتی که در بحث شورا‌ها وجود دارد این است که شورا‌ها در خصوص نهاد ها‌ی خدماتی دیگر مانند برق و اب و … نمی‌توانند نظارت بکنند.

      برخی از وظایف شورای شهر، واجد جنبه‌های وضع مقررات است. برخی دیگر از وظایف آن، جنبه نظارتی و مراقبتی دارد.

      مراجع ابطال تصمیمات شورای شهر

      بر اساس ماده ۴۸ قانون شهرداری‌ها چنانچه استانداری یا فرمانداری یا بخشداری نسبت به مصوبات شورا اعتراض داشتند بایستی ظرف یک هفته از تاریخ اطلاع، نظر خود را به انجمن اظهار و تقاضای تجدید نظر نماید در صورتی که باز هم معترض ماند، معترض می‌تواند به انجمن ایالتی یا ولایتی یا وزارت کشور اعتراض خود را ظرف ۱۵ روز ارائه دهد. این نظر پس از ابلاغ نهایی است.

      مشارکت مردمی و شورای شهر

      توجه به ایجاد و تـوسعۀسـازمان‌های محلّی یکی از مشخصات قرن حاضر است. اگرچه نمی‌توان خاستگاه این حکومت‌ها را به کشور یا ملّت خاصی نسبت داد، آنـچه مـسلم است، حکومت‌های محلی سابقه و قدمت نسبتا زیادی دارند. در مورد حکومت محلّی تعاریف مختلفی ارائه شـده اسـت که با وجود کثرت و تنوع تعاریف، نقاط مـشترک بـسیاری در آنـ‌ها به چشم می‌خورد.

      طبق تعریف سازمان ملل متحد، واژۀحکومت مـحلی بـه تقسیم بندی سیاسی یک کشور و یا یک ایالت (در سیستم فدرال) اشاره دارد که با قانون ایجاد شـده و کـنترل اساسی امور محلّی همچون قدرت وضـع مـالیات را در دست دارد و هـیأت اداره کننده (حکومتی) چنین مـوجودیتی به صورت محلّی انتخاب می‌گردد.

      در ایـران، بانیان مشروطیت به اهمیت وجود سازمان‌های محلی در رشد دموکراسی و توسعه شعور اجتماعی واقـف بـودند و علاقه آنان به پی ریزی سازمان‌های مـحلی از تصویب قوانین مربوط بـه ایـجاد و توسعه چنین سازمان‌هایی در دور اول مـجلس بـه خوبی نمایان است. تا جایی که که در حدود دو سوم قوانینی که در دوره تقنینیه اول تصویب گردید مـربوط بـه انجمن‌های ایالتی و ولایتی و قانون بـلدیه بـود. قانون اسـاسی جمهوری اسلامی نیز اهمیت بـسیاری بـرای سازمان‌های محلّی و مشارکت مـردم در امـور کشور قائل شده است، به گونه‌ای که در فصل هفتم تحت عنوان «شوراها»، در اصول یکصد تا یکصد و شـشم، اهداف، نحوۀ تـشکیل و حدود اختیارات شورا‌ها را ذکر کرده است.

      اگرچه مـشارکت مـردم در ابعاد مـختلف فـرهنگی، اجتماعی و… بـه صورت غیر رسمی و از دیـرباز به عنوان یک سنّت حسنه در کشورمان وجود داشته و در دوره‌های مختلف تاریخی به اشکال مختلف و متنابهی ظـهور مـی یافته است؛ اما علیرغم همۀاین مطالب در کـشورمان (در گـذشته) به لحـاظ وجـود سـاختار سیاسی متمرکز و بـعضا حـکومت‌های غیر مردمی، بهای چندانی به این سازمان‌ها داده نشده است؛ بنابراین مشارکت مردم در امور محلّی نیز وجود نداشته است.

      بعد از انقلاب اسلامی و مـردمی شـدن نـظام حکومتی، به حق ملّت‌ها در اداره جامعه بهای بیشتری داده شـده اسـت و بـسیاری از امـور تـوسط رای مـردم تعیین می‌شود. در همین زمینه با انجام انتخابات شورا‌ها و اداره بخشی از امور اجرایی کشور با تکیه بر روند آزاد تبادل دانش، بینش، نظارت و آرای مردم گام مهمی در واگذاری امور به سازمان‌های محلی برداشته شد. شورا‌ها تبلور حـضور مردم، دیدگاه ها، افکار، خواسته ها، نیاز‌ها و تمایل مردم در صحنه برنامه ریزی بوده اند. فلسفه آن بر پایۀمحدودیت توان، فکر و اندیشه دستگاه‌های اجایی و محدودیت حیطه عمل، خلاء مدیریتی و اصلاح ساختار مدیریتی است.

      (0)
    • نام خود را وارد كنيد... می‌گه:

      فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در جلسه شورای عالی استان‌ها:
      خروجی عملکرد شوراها مناسب و مطلوب نیست/ برخی طرح‌های شهری کپی‌کاری است
      https://ana.press/i/513892

      (0)
    • نام خود را وارد كنيد... می‌گه:

      کاندیدای شورای شهر باید از شهر و شهرداری تعاریف استاندارد داشته باشد
      ویژگی های مطلوب اعضای شورای شهر
      “بسیار بجاست که مردم بدانند هر کسى را انتخاب مى‌کنند، مسؤولیتهایى در مقابل این انتخاب بر دوش آنهاست؛ همچنان‌که اگر انتخابشان انتخاب خوبى باشد و ان‌شاءاللّه به‌وسیله‌ى آن شخصِ منتخب، کارهاى خوبى براى مردم و کشور انجام گیرد، ثوابها و اجرهایى هم به آنها منتقل مى‌شود.

      یاداشتی از داریوش مرادی

      به گزارش فیدوس: “بسیار بجاست که مردم بدانند هر کسى را انتخاب مى‌کنند، مسؤولیتهایى در مقابل این انتخاب بر دوش آنهاست؛ همچنان‌که اگر انتخابشان انتخاب خوبى باشد و ان‌شاءاللّه به‌وسیله‌ى آن شخصِ منتخب، کارهاى خوبى براى مردم و کشور انجام گیرد، ثوابها و اجرهایى هم به آنها منتقل مى‌شود. به همین علّت است که باید حقیقتاً دقّت کنند تا افراد دلسوز، متدیّن و کارآمدى را که متناسب با این کارند، انتخاب کنند؛ چون کارآمدى به حسب کارى که ما یک شخص را براى انجام آن در نظر مى‌گیریم، متفاوت است. کارآمدىِ این شورا با کار آمدىِ فلان شغل یا سِمَت دیگر تفاوت مى‌کند. مردم مى‌دانند که شوراهاى شهر و روستا براى چیست. پس کسى را که احساس مى‌کنند، فکر مى‌کنند، تشخیص مى‌دهند و احراز مى‌کنند، مناسب با این کار انتخاب کنند. البته دیانت او، تقواى او و دلسوزى او را حتماً تشخیص دهند. مردم نباید افرادى را که دلسوز، علاقه‌مند و متدیّن نیستند، به مراکز تصمیم‌گیریشان بفرستند؛ زیرا برایشان وزر و وبال درست خواهند کرد. این توصیه‌ى من به مردم است.”

      مقام معظم رهبری (۰۷ /۱۲ /۱۳۷۷)

      این روزها، مراسم و محافل عمومی شهرها، با مانور حضور نامزدهای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها همراه شده و چهره های مشهور و غیرمشهور، مجرب و غیرمجرب، توانمند و غیرتوانمند، از نفس افتاده ها و تازه نفس ها، شیفتگان خدمت و تشنگان قدرت، موجه ها و غیرموجه ها، داراها و ندارها، طایفه گراها و تخصص گراها، شورائیان و شورا ندیده ها، قلم بدست ها و سخنورها ، زبان بازها و خلاصه مشکل دارها و بی مشکل ها، از ریز و درشت وارد گود شده و با به کارگیری تازه ترین شگردها، در حال فعالیت و مانور های خاص انتخاباتی هستند.

      اما تردیدی نیست که کسی می تواند به لیاقت عضویت در شوراهای اسلامی و ترجیحاً در شورای اسلامی شهر نائل آید و مستمراً ایفاگر نقش های موثر و کارآمد باشد که در فرایند بروز عینی توانایی های نظری و عملی اش:

      ۱- با برخورداری از مدارک دانشگاهی معتبر و مرتبط و نیز با پشتوانه های اجرایی و مدیریتی و در راستای آنها با پیشینه مکتوب، شفاهی و یا عملیاتی در ارائه دیدگاهها، قادر به فهم مسلط اجرایی وظایف شهرداری ها باشد!

      ۲- شهر را از منظر ورود شهرداری به توسعه شهری به طور کامل بشناسد و تفاوت نگاه شهرداری به شهر را با سایر نگاه ها بداند، تا جایگاه نهاد مهم شهرداری را به نفع نگاه محدودش، مصادره نکند!

      ۳- از شهر و شهرداری و شهروند و شهروندی، تعاریف استاندارد داشته؛ قالب ها و محتواها را بشناسد و بداند که مقصد کجاست و با همین هدف یابی ها، مسیریابی را به درستی انجام دهد. همچنین ابزار مناسبی را در رسیدن به مقصد و وصول اهداف انتخاب و روشهای درست را نیز پیشه کرده و کارآمدان را با خود همراه کند.

      ۴- چشم انداز او به شهر و توسعه شهری، جهانی باشد و از طرحهای موفق ملی بعنوان الگوهای بومی استفاده کرده و تا جائیکه ممکن است در راستای شکوفائی استعدادهای بالقوه و احیای قابلیت های مهم بکوشد. در این راه از شرایط و امکانات اقلیمی، تاریخی، جمعیتی، قومیتی، جنسیتی، محیطی، درآمدی و فرهنگی بهره گیرد.

      ۵-تجربه یا تجارب موفق و یا طرحهای تجربه شده ای را با خود به شورای شهر بیاورد، نه آنکه بخواهد در شورای شهر به کسب تجربه بپردازد و مردمی را معطل ندانم کاری ها و فقدان های مهارتی خود کند. چرا که شورای شهر، آزمایشگاه و یا آرایشگاهی برای استاد شدن ناشی ها نیست، بلکه دقیقاً یک پارلمان کوچک محلی است که در عین حال، تصمیمات بزرگی به عهده اش سپرده شده و کارهای مهمی باید انجام دهد.

      ۶-بداند که عضویت در شورای شهر، برای دخالت عملی در وظایف اجرایی شهردار، کادر مدیریتی و کارکنان شهرداری و یا مانور رسانه ای عضو یا اعضای شورای شهر برای مصادره فردی نتایج حاصله از یک مجموعه تلاش جمعی نیست، بلکه عضویت در شورا، کمک به تصمیم و هدایت جمعی، ایجاد تفکر و تحقق اراده جمعی است.

      ۷-بتواند با اقتداربخشی به شهردار در جلسات ستادی شهرستان و استان، زمینه های برخورداری شهر را از بودجه ها و اعتبارات ملی و نیز افزایش اختیارات تفویض شده به شهردار را فراهم آورده و برای برخوردارکردن شهر از پروژه ها و طرحهای ملی و استانی، کاتالیزوری عمل کند.

      ۸-بجای خودمحوری و خودپردازی، دگرخواهی و دگرپردازی و شهرپردازی را در دستور کار قرار داده و به شدت از انتقام کشی، مطالبات مادی، مانورهای قدرت فردی، انحصارگرائی، تکروی، سوژه سازی برای مخالفان و رسانه ها، اختلاف اندازی، باندسازی، خط بازی، گروکشی و سلسله اتفاقاتی که در برخی شوراها در سه دوره گذشته، به دروغ و یا به درستی نقل شده، بپرهیزد!

      ۹-وعده های دروغ، بالابردن سطح انتظارات شهروندان، ارائه طرحهای فضائی، بازی با احساسات و آرزوهای مردم، دادن نشانی های غلط، تخریب رقبا، تحقیر عملکردهای گذشته و دادن شعارهای فراتر از اختیارات اعضای شورا نباید در نطق ها و مصاحبه ها و تیترهای تبلیغاتی اش باشد و شهروندان نیز باید بدانند که چنین افرادی، قصد دارند بنای بزرگی را با مصالح دروغ، طراحی و اجرا کنند که یقیناً چنین بار کجی به منزل نخواهد رسید.

      ۱۰-نباید از اعتبار دیگران خرج کند و قطعاً باید از خودش مایه بگذارد و در این رابطه باید نشان دهد که وامدار کسی نبوده و اعتبارش نیز قرضی و عاریتی نیست. همچنین در صورت ورود به شورا، عملکردش متاثر از ایماء و اشاره کسی نباشد. در کل با واسطه عمل نکرده و لابی گری های حزبی و جناحی نداشته باشد. اگر چه مشاوره پذیری، منافاتی با استقلال عمل ندارد.

      به هر حال باز هم باید متذکر شد کسی تردید ندارد که اصل استقبال و شور به صحنه آمدن نامزدها که مقدمه به صحنه کشاندن شهروندان نیز هست؛ امر بسیار مبارکی است.

      اتفاقاً یکی از مفاهیم و نشانه های بارز دمکراسی و انتخابات آزاد، به میدان آمدن همه توانمندان و تاثیرگذاران و ممانعت از ایجاد انحصار و انسداد در عرصه های انتخاباتی است .

      از این نظر، فراوانی نامزدها را می توان، شعبه ای از احساسات مثبت مردم در فضای مناسب انتخاباتی آزاد دانست که در ایران برگزار می شود؛ که خود خنثی کننده جو مسموم رسانه های استکباری است.

      فراوانی غیرمتداول نامزدهای جوراجور، افکار عمومی را دچار گیجی، تردید و سردرگمی خواهد کرد و با توجه به ترفندهای تاثیرگذار تبلیغاتی، همواره امکان انتخاب افراد غیراصلح وجود دارد و سپردن شورای اسلامی شهر به دست چنین افرادی، موجب توقف، کندی و کجروی ماشین توسعه شهری و استمرار عقب ماندگی خواهد شد.

      استدعای ما از بسیاری از افراد ناتوانی که این روزها خود را توانمند و کاربلد معرفی می کنند، این است که بی جهت احساس تکلیف و یا ادعای تکلیف نکنند و جوانمردانه بگذارند تا در فضاهای کم التهاب تری، مردم بتوانند از بین افراد صالح، افراد اصلح را برگزیده و شورای کارآمدتری را تجربه کنند و گرفتار انتخاب های سنتی و احساسی و تلقینی و تحمیلی و تشریفاتی نشوند.

      در پایان ضمن پوزش جدی از همه نامزدهای توانمند و کارآمدی که از مشاهیر و مفاخر شهرهای خویش محسوب می شوند و حضورشان در رقابتهای انتخاباتی موجب گرم شدن تنور انتخابات و دلگرمی قوی شهروندان شرکت کننده در پای صندوقهاست، باز هم تاکید می شود که معیار عضویت در شوراهای اسلامی شهرها نباید به تیپ، قیافه، لبخند، خانواده، خوشنامی، مدرک، شعار، حضور در محافل عمومی و خصوصی، مهمانی دادن، وعده، یارگیری های رفاقتی و طایفه ای و قومی و جناحی و غیره باشد، بلکه دقیقاً بایستی متاثر از برآوردهای مدیریتی در حوزه های تخصصی و تجربی و دیدگاهی باشد و از این نظر به تقلید از آیت الله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران باید با صراحت هر چه تمام تر دعا کنیم که خدایا، احساس تکلیف نابجا را از نامزدهای ناتوان بگیر!

      (0)
    • نام خود را وارد كنيد... می‌گه:

      در گفت وگو با عضو شورای شهر تهران مطرح شد؛
      پاسخگویی به انتظارات و اعتماد عمومی مردم رسالت مهم شورای شهر
      تهران- ایرنا- شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران با بیان این موضوع که پاسخگویی به انتظارات و جلب اعتماد عمومی مردم مهم ترین رسالت شوراهای شهر و روستا است، گفت: شوراهای شهر و روستا باید با ایجاد تحول در ساختار مدیریت شهری و بهبود عملکرد خود، خواسته های مردمی را محقق سازند.
      https://www.irna.ir/amp/83295781/

      (0)
    • نام خود را وارد كنيد... می‌گه:

      بسیج دانشجویی دانشگاههای خراسان رضوی طی بیانیه ای اعلام کردند:
      اعضای شورای شهر باید به مردم پاسخگو باشند
      شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاههای مشهد مقدس طی بیانیه ای به معرفی ملاکهایی برای نامزدهای شورای شهر و روستا پرداخت و به نامزدها یاد آور شد که در راس خواسته های دانشجویان از آنها پاسخگویی شان به مردم قرار دارد.
      https://snn.ir/fa/news/243791/%D8%A7%D8%B9%D8%B6%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE%DA%AF%D9%88-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D9%86%D8%AF

      (0)
    • نام خود را وارد كنيد... می‌گه:

      رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران:
      مدیریت نشسته پاسخگوی نیاز شهر نیست/ شورای شهر با شهردار عهد اخوت نبندد
      محمد سالاری گفت: شهردار تهران باید بداند که موضوع تحقق برنامه اولویت محور، مطالبه جدی کلیت شورا است و چنانچه به برنامه ریزی برای تحقق بودجه و عملیاتی شدن پروژه ها اقدام نکند، شورا با ایشان عهد اخوت نبسته و تغییر شهردار نیز محتمل است.
      https://www.borna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D9%86%DB%8C%D9%88%D8%B2-139/1064801-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D8%B4%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%B9%D9%87%D8%AF-%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%AA-%D9%86%D8%A8%D9%86%D8%AF%D8%AF

      (0)
    • انتقاد سازنده می‌گه:

      با صدور پیامی صورت گرفت:
      نقدپذیری و پاسخگویی به افکار عمومی از رسالت های مهم شورای اسلامی شهر قم است
      نقدپذیری و پاسخگویی به افکار عمومی از رسالت های مهم شورای اسلامی شهر قم استشورا نهادی مقدس است که بدون شک نشان دهنده عمق تفکر مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که ریشه در قرآن و مبانی گسترده دین مبین اسلام نیز دارد.
      https://qomshora.ir/4132/%D9%86%D9%82%D8%AF%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE%DA%AF%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D9%81%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1/

      (0)
  3. خسرو مقصودی عضو شورای اسلامی دوره ی چهارم می‌گه:

    درپاسخ به ناشناس بعرض برسانم
    همانطوریکه اطلاع دارید همیشه معتقد بودم که قبل ازاظهار نطرباید اطلاعات کامل را کسب کنیم برای رسیدن به پاسخ پرسشهای مطرح شده لازم است به بروشور عملکردی دوره ی شورای چهارم باعنوان ایده های نوین آیینه ی تلاش وخدمت مراجعه کنید اگر دردسترس نیست می‌توانید به اینجانب مراجعه کنید تایک نسخه ازآن را تقدیم کنم
    نمونه ای از طرحهاو پروژه هایی رابه آن اشاره ای داشته اید که برای نخستین بار درطول ادوار مختلف شوراها دردوره ی چهارم انجام پذیرفت شهروندان محترم باید قضاوت کنند

    (0)
  4. نام خود را وارد كنيد... می‌گه:

    آقایا خانم ناشناس
    اگر هویت شناسنامه ای خودت را به آن اشاره کنی من حاضرم متقاعدت کنم که پروژه هایی که به آن اشاره کرده ای مربوط به دوره ی چهارم شورای شهر است اگر نشدی قول میدهم عذرخواهی کنم

    (0)
  5. خسرو مقصودی می‌گه:

    سلام
    بعرض آقا ویاخانم ناشناس میرساند درابتدا توصیه میکنم باهویت شناسنامه ای نظر بدهید واما در مورد پروژه هایی که به آن اشاره داشته اید بهتر است از شهروندان محترم شهر استعلام بفرمایید حتما متقاعد خواهید شد که این پروژه ها ودیگر پروژه های مهم دردوران شورای چهارم اجرایی گردیده

    (0)
  6. نام خود را وارد كنيد... می‌گه:

    افزایش حق الجلسه شوراهای شهر و روستا
    ایسنا : سخنگوی شورای عالی استان‌ها از افزایش ۹ تا ۲۵ درصدی حق الجلسه شوراهای شهر و روستا خبر داد
    https://donya-e-eqtesad.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86-62/3357425-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%AD%D9%82-%D8%A7%D9%84%D8%AC%D9%84%D8%B3%D9%87-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%A7

    (0)
ارسال نظر


7 − = سه


آخرین خبرها