بزرگداشت حماسه ی دفاع مقدس در موزه ی مردم شناسی میمه

2020-09-28
113 بازدید

بزرگداشت حماسه ی دفاع مقدس در موزه ی مردم شناسی میمه 🔸فضای زیبا ، چشم اندازهای تاریخی ، سقف و ستونهای به یادگار مانده از معماری سنتی و چینش اشیایی که زندگی و معیشت مردم قدیم را نشان می دهد به موزه ی مردم شناسی میمه جذابیت ویژه ای بخشیده است . 🔸 امروز قسمتی […]

photo_2020-09-28_06-27-36

بزرگداشت حماسه ی دفاع مقدس در موزه ی مردم شناسی میمه

🔸فضای زیبا ، چشم اندازهای تاریخی ، سقف و ستونهای به یادگار مانده از معماری سنتی و چینش اشیایی که زندگی و معیشت مردم قدیم را نشان می دهد به موزه ی مردم شناسی میمه جذابیت ویژه ای بخشیده است .
🔸 امروز قسمتی از موزه ، میزبان پاسداشت نمادین حماسه ی دفاع مقدس بود .
🔸 محل اجرای برنامه با نمادهایی از روزهای بیاد ماندنی و با شکوه عرصه های نبرد نظیر کوله پشتی ، کلاه ، پوتین ، نارنجک و سنگرهای شنی آراسته و با تصویر سردار آسمانی قاسم سلیمانی مزین شده بود .
🔸مهندس کرمی شهردار باتفاق اعضای محترم شورای شهر و جانشین فرمانده حوزه ی انتظامی بخش میمه در فضایی آکنده از عطر معنویت سالهای حماسی دفاع مقدس به نقل خاطره ای از عملیات فتح المبین از زبان مرتضی اسفندی عضو شورای شهر و رزمنده و جانباز جنگ تحمیلی گوش فرا دادند و برای دقایقی پای درس استاد غلامعلی اسماعیلی که به تشریح و تبیین روزهای حماسه و عزت و شرف یک ملت پرداخته بود ، نشستند .
🔸در پایان از ابتکار و خلاقیت سرکار خانم آقاصی مدیر موزه ی مردم شناسی میمه در پاسداشت نمادین حماسه ی دفاع مقدس که با محدودیت های شرایط ویژه ی کرونایی برگزار شده بود ، تقدیر و تشکر نمودند.