در خصوص تعاونی مسکن کارکنان دولت به مسئولین تذکر می دهم

2020-09-27
271 بازدید

نماینده مردم شاهین شهر و میمه : در خصوص تعاونی مسکن کارکنان دولت به مسئولین تذکر می دهم نماینده مردم شاهین شهر و میمه و عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم گفت ؛ با تذکرات لازم به مسئولین ذیربط تلاش خواهم کرد به ۱۳ سال انتظار اعضای تعاونی مسکن کارکنان این شهرستان پایان دهم . حسینعلی […]

۲۰۱۸۱۰۱۰۵۲۲۲۷۶۰۴۷۴

نماینده مردم شاهین شهر و میمه :
در خصوص تعاونی مسکن کارکنان دولت به مسئولین تذکر می دهم
نماینده مردم شاهین شهر و میمه و عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم گفت ؛ با تذکرات لازم به مسئولین ذیربط تلاش خواهم کرد به ۱۳ سال انتظار اعضای تعاونی مسکن کارکنان این شهرستان پایان دهم .
حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به اینکه مسئولین شهرستان و استان باید هر چه سریعتر چاره ای برای سرمایه های مسدود شده ی اعضای تعاونی مسکن کارکنان دولت این شهرستان بیندیشند ، افزود ، انتظار می رود به سالها نگرانی نزدیک به یکهزار نفر از کارکنان زحمتکش کشوری و لشکری این شهرستان پایان داده شود .
نماینده مردم شاهین شهر و میمه گفت : برای رفع این مشکل باز هم به مسئولین ذیربط تذکر می دهم .
در شهریور سال ۱۳۸۶ یکهزار نفر از کارکنان دستگاهای دولتی و انتظامی و نظامی به اعتماد اطلاعیه های رسمی ، هر یک مبالغی تا سقف ۱۴ میلیون تومان به شماره حساب شرکت تعاونی مسکن کارکنان دولت این شهرستان واریز نمودند تا به ادعای هیات مدیره این شرکت تعاونی ، بزودی یک قطعه زمین مسکونی دریافت نمایند .
دریافت این مبالغ از سوی شرکت تعاونی که بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان می شد ، منجر به خرید زمینی با کاربری غیر مسکونی و با مبلغ بسیار کمتر از میزان جمع اوری شده گردید .
زمینی که اکنون با گذشت این همه سال نه تغییر کاربری یافته و نه تکلیف میلیاردها تومان و سود حاصل از آن معلوم است .
آنچه بیش از همه اعضای این شرکت تعاونی را نگران کرده است ، خبرهایی مبنی بر اینکه این اراضی هنوز به نام شرکت تعاونی نیست و برابر اسناد موجود ۴۲ هکتار اراضی فوق بصورت وکالتی از یک شخص حقیقی به تعاونی مسکن واگذار شده است .