دکتر زمانی : ترم آینده دانشگاه پیام نور مجازی برگزار می شود

2020-08-21
132 بازدید

رئیس دانشگاه پیام نور کشور: ترم آینده دانشگاه پیام نور مجازی برگزار می شود رئیس دانشگاه پیام نور کشور در بازدید از برگزاری آزمون در دانشگاه پیام نور شاهین شهر گفت: امسال بیش از ۱۳۲ هزار داوطلب در ۱۰۰ حوزه امتحانی در دانشگاه‌های پیام نور کشور رقابت می‌کنند. به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر و […]

رئیس دانشگاه پیام نور کشور در بازدید از برگزاری آزمون در دانشگاه پیام نور شاهین شهر گفت: امسال بیش از ۱۳۲ هزار داوطلب در ۱۰۰ حوزه امتحانی در دانشگاه‌های پیام نور کشور رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر و میمه، محمدرضا زمانی در بازدید از محل برگزاری آزمون در پیام نور شاهین شهر اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا همه مسئولان به دنبال فراهم کردن فضای آرام و بدون دغدغه و استرس برای داوطلبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برگزاری آزمون بودند که به خوبی رعایت شده است.

وی از برنامه‌ریزی برای ساماندهی رشته‌ها بر اساس اقبال داوطلبین و نیاز مناطق خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جاری تعداد زیادی از رشته‌ها و رشته محل‌های دانشگاه پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی می‌باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور کشور افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور با چند بانک عامل جهت پرداخت تسهیلات برای کل شهریه دانشجویان با نرخ کارمزد ۱.۴ درصد توافق کرده‌ایم و این تسهیلات علاوه بر تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان است.

وی گفت: در سال تحصیلی جاری با توجه به بیماری کرونا دانشجویان در هر کدام از مراکز دانشگاه پیام نور که قبول شوند می‌توانند بدون پرداخت هزینه در دانشگاه محل سکونت خود میهمان شوند.

زمانی تصریح کرد: ترم آینده دانشگاه پیام نور به صورت کاملاً الکترونیک با مجرب‌ترین اساتید برگزار می‌شود و بیشتر امتحانات به صورت منطقه‌ای و استانی و چند درس به صورت کشوری برگزار می‌شود.