کمیته ی امداد در بخش میمه واحد مسکونی نمی سازد !!!؟

2020-08-05
123 بازدید

ساخت ۲۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد شاهین‌شهر کمیته ی امداد در  بخش میمه واحد مسکونی نمی سازد  !!!؟ ایسنا/اصفهان مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهین‌شهر، از ساخت و بهره‌برداری ۲۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش این اداره تا پایان سال خبر داد. مهدی کریمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تاثیر کرونا […]

ساخت ۲۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد شاهین‌شهر

۶۱۶۸۲۱۴۶

کمیته ی امداد در  بخش میمه واحد مسکونی نمی سازد  !!!؟

ایسنا/اصفهان مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهین‌شهر، از ساخت و بهره‌برداری ۲۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش این اداره تا پایان سال خبر داد.

مهدی کریمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تاثیر کرونا بر زندگی عامه مردم و نیازمندتر شدن اقشار کمبرخوردار در تامین حداقل معیشت، اظهار کرد: افزایش افسار گسیخته قیمت‌ها و تاثیرات سوء شیوع ویروس کرونا در جامعه، گرانی و افزایش قیمت اجاره بها را نیز به دنبال داشته است.

وی با اشاره به جمعیت ۲ هزار و ۵۰۰ نفری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، افزود: از مجموع ساخت یک‌هزار واحد مسکونی مصوب برای مددجویان کمیته امداد در شهرهای زیر ۲۵هزار نفر جمعیت و روستاها و با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ۲۰ واحد مسکونی برای مددجویان شاهین‌شهر ساخته می‌شود.

کریمی، با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی بلاعوض به هر واحد اختصاص داده ‌است، خاطرنشان کرد: شرایط اختصاص این واحدها به تعداد نفرات خانوار تحت پوشش (۳نفر به بالا) و تمکن مالی خانوار در تامین آورده نقدی مورد نیاز بستگی دارد، همچنین کمیته امداد امام خمینی (ره) علاوه ‌بر اعطای تسهیلات بلاعوض، مبلغ ۵۰ میلیون تومان وام با نرخ ۵ درصد نیز برای هر واحد پرداخت می‌کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهین شهر با اشاره به ضرورت تامین زمین مورد نیاز در راستای احداث واحدها از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، افزود: تملک اراضی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاهای جهادآباد و مورچه‌خورت بوده و در صورت تامین زمین مورد نیاز، ساخت این ۲۰ واحد آغاز و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.