حاجی از امروز در مجلس حضور خواهد یافت

2020-07-19
103 بازدید

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه وبرخوار در مجلس شورای ۲ هفته پیش به کرونا مبتلا شد و در قرنطینه خانگی بسر می برد. وی از بهبودی خود خبر داد و در عین حال گفت که باید تست دیگری بدهم و اگر مشکلی نداشته باشم هفته آینده می توانم […]

۲۰۱۸۱۰۱۰۵۲۲۲۷۶۰۴۷۴

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه وبرخوار در مجلس شورای ۲ هفته پیش به کرونا مبتلا شد و در قرنطینه خانگی بسر می برد.

وی از بهبودی خود خبر داد و در عین حال گفت که باید تست دیگری بدهم و اگر مشکلی نداشته باشم هفته آینده می توانم در جلسات مجلس حضور یابم.

تست کرونای این نماینده پرتلاش، فعال و عضو هیئت رئیسه مجلس منفی اعلام شد و وی توانست کرونا را شکست دهد.

حاجی دلیگانی از روز یکشنبه اینده در صحن مجلس حضور خواهد یافت.

تا کنون ۱۵ نماینده به کرونا مبتلا شدند که عیسی جعفری نماینده بهار و کبودرآهنگ روز سه شنبه ۲۴ تیر به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.

دفتر این نماینده هم در اطلاعیه ای از رهایی وی از بیماری کووید خبر داد و اعلام کرد: ⁦به مدد الهی ،با دعای خیر مومنان و تلاش پرسنل سختکوش بهداشت و درمان، جواب آزمایش مجدد کرونای نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی منفی اعلام شد و ان شاالله عضو هیئت رئیسه مجلس، فعالیت خود را بزودی آغاز خواهد کرد