تصمیم نظارتی امیدوارکننده ی مجلس از زبان حاجی

2020-06-08
126 بازدید

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اهمیت تحول‌خواهی گفت: همچنان در مقدمات قرار داریم و اگر کمیسیون ها شکل بگیرد باید تمامی موارد به لحاظ تقویت نظارت و قانونگذاری به صحن بیاید. نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه مجلس یازدهم […]

۲۰۱۸۱۰۱۰۵۲۲۲۷۶۰۴۷۴

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اهمیت تحول‌خواهی گفت: همچنان در مقدمات قرار داریم و اگر کمیسیون ها شکل بگیرد باید تمامی موارد به لحاظ تقویت نظارت و قانونگذاری به صحن بیاید.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه مجلس یازدهم باید تحول را از خود و نوع نگاهی که به مسائل دارد، آغاز کند، اظهار داشت: در حوزه  نظارت رعایت زمان بندی مطرح شده در آیین نامه از سوی رئیس، هیأت رئیسه و نمایندگان بسیار مهم است.

وی افزود: اگر گزارشی که از بروز خطا یا فسادی به مجلس ارائه شده است ظرف همان هفته بررسی شود، و طبق آیین نامه زمان بندی آن رعایت شده و به سال نکشد، می توانیم یک ابزار نظارتی مفید داشته باشیم.

این نماینده مردم از استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اگر امروز سوالی دریافت شد باید هفته دیگر وزیر به آن سوال پاسخ دهد و اگر پرونده تحقیق و تفحصی کلید خورد باید طبق زمان بندی رسیدگی به آن انجام شود تا فرصتی برای لابی گری فراهم نشده و در نهایت به نفع مردم است/