جدال لفظی حاجی دلیگانی و پزشکیان

2020-05-10
76 بازدید

جدال لفظی حاجی دلیگانی و پزشکیان در جریان بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز حسینعلی حاجی دلیگانی خواست تا تذکری بدهد. میکروفن او روشن شد و این نماینده اصولگرای مجلس درباره ماده ۴۳ این لایحه گفت: در جز یک تصره ۲ گفته است پرنده‌هایی که کاشف یا ضابط آن وزارت اطلاعات است […]

download

جدال لفظی حاجی دلیگانی و پزشکیان

در جریان بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز حسینعلی حاجی دلیگانی خواست تا تذکری بدهد. میکروفن او روشن شد و این نماینده اصولگرای مجلس درباره ماده ۴۳ این لایحه گفت: در جز یک تصره ۲ گفته است پرنده‌هایی که کاشف یا ضابط آن وزارت اطلاعات است تجدید نظرخواهی از سوی این وزارت صورت می‌گیرد اما در ماده  ۳۶ قانون فعلی، «سپاه» «نیروی انتظامی» «نفت»  «گمرک» و «بهداشت درمان» به عنوان ضابطین معرفی شده است اما اینجا حق اعترض را از این ها گرفته شده است.

همینکه حاجی دلیگانی خواست نکته دوم خود را مطرح کند، مسعود پزشکیان که ریاست مجلس را به عهده داشت این موضوع را خارج از بحث دانست و با ادامه طرح آن مخالفت کرد.که نماینده میمه و  شاهین شهر خطاب به او گفت اجازه بدهید کلام منعقد شود.

پزشکیان در پاسخ به این اعتراض گفت دیگر چقدر باید منعقد شود که ما مخالفت کنیم؟!

همین اظهار نظر کافی بود تا فریاد اعتراض نماینده شاهین شهر و میمه  بلند شود او خطاب به پزشکیان گفت: این چه وضعی است؟

در همین لحظه کاظم دلخوش نیز در میان داد و بیداد های نماینده شاهین شهر و میمه  گفت این مربوط به وزارت اطلاعات است.

دقایقی بعد علیرضا سلیمی به هواخواهی از نماینده شاهین شهر و میمه  در تذکری گفت:  طبق ماده ۱۱۰ قطع کلام نماینده مشکل دارد و چه کسی مسوول است ریاست مجلس.

در همین لحظه مسعود پزشکیان گفت تذکر شما در پایان جلسه می‌شنویم و دستور داد میکروفن او را که خارج از مووضوع بود قطع کنند.