گزارش مورد استناد حاجی دلیگانی در صحن رد شده است

2020-05-05
95 بازدید

به گزارش ایلنا، هادی قوامی، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۹ در پاسخ به اعتراض اخیر حاجی دلیگانی، نماینده شاهین شهر به حذف کلمه «غیر مستمر» از تبصره (۲۱) لایحه بودجه سال ۹۹ اظهار داشت: متنی که آقای حاجی دلیگانی به آن استناد کرده اند،  مربوط به گزارش اول کمیسیون تلفیق است که در صحن […]

هادی+قوامی

به گزارش ایلنا، هادی قوامی، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۹ در پاسخ به اعتراض اخیر حاجی دلیگانی، نماینده شاهین شهر به حذف کلمه «غیر مستمر» از تبصره (۲۱) لایحه بودجه سال ۹۹ اظهار داشت: متنی که آقای حاجی دلیگانی به آن استناد کرده اند،  مربوط به گزارش اول کمیسیون تلفیق است که در صحن جلسه علنى رد شد.

قوامی افزود:  بعد از رد گزارش تلفیق و  در بررسی مجدد کمیسیون ، با تصمیم اعضا تغییراتی در گزارش صورت گرفت که  از جمله این تغییرات حدف عبارت «غیر مستمر» در گزارش نهایی بود. پس از آن مصوبه نهایی به شورای محترم نگهبان ارسال و پس  از تائید شورا  بدون این عبارت به دولت ابلاغ شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق تصریح کرد:

بر خلاف تصور آقای حاجی دلیگانی ،حذف این واژه با تصویب کمیسیون تلفیق  بوده و اگر موضوع را از کمیسیون استعلام می کردند، به ایشان توضیح داده می شد.