دولت باید برای کسانی که سهام عدالت ندارند، راهکاری بیندیشد

2020-05-04
86 بازدید

نماینده مردم میمه و  شاهین شهر گفت: درباره سهام عدالت تبعیض وجود دارد و دولت باید برای کسانی که سهام عدالت ندارند، راهکاری بیندیشد. به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: دولت لایحه ای در سال ۹۶ برای سامان دادن […]

۱۳۹۷۱۰_۹۰۶

نماینده مردم میمه و  شاهین شهر گفت: درباره سهام عدالت تبعیض وجود دارد و دولت باید برای کسانی که سهام عدالت ندارند، راهکاری بیندیشد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: دولت لایحه ای در سال ۹۶ برای سامان دادن به وضعیت سهام عدالت به مجلس ارائه کرد که از آنجایی که کمیسیون اقتصادی مجلس تعدد بررسی طرح و لوایح داشت، بررسی این لایحه در مجلس به نتیجه نرسید.

او ادامه داد: بر این اساس دولت با اذن مقام معظم رهبری آزادسازی سهام عدالت را در دستور کار قرار داد.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: در حال حاضر درباره سهام عدالت تبعیض وجود دارد و برخی از افراد در سالهای گذشته شرایط برای دریافت سهام عدالت نداشتند و باید دولت راهکاری را برای این افراد که سهام عدالت ندارند، در نظر بگیرد.

مسعود پزشکیان نایب رییس اول مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت، خطاب به حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: این موضوع را در دولت مطرح کنید تا راهکاری برای حل این مشکل در نظر گرفته شود.