هشدار حاجی‌دلیگانی نسبت به افزایش قیمت برنج و …

2020-05-03
85 بازدید

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس به تغییر و تحولات در زمینه خرید و فروش زمین و مسکن و همچنین افزایش قیمت برنج تذکر داد. به گزارش ایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به تیم اقتصادی دولت گفت: گرانی‌هایی وجود دارد که وضعیت خاصی را […]

۱۳۹۵۰۲۰۷۱۶۵۲۱۱۳۰۸۷۵۸۵۶۳۴

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس به تغییر و تحولات در زمینه خرید و فروش زمین و مسکن و همچنین افزایش قیمت برنج تذکر داد.

به گزارش ایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به تیم اقتصادی دولت گفت: گرانی‌هایی وجود دارد که وضعیت خاصی را برای معیشت مردم فراهم کرده است. هم اکنون قیمت برنج در بازار بالا رفته، به همین ترتیب برنجی که مردم ضعیف‌تر از آن استفاده می‌کردند نیز افزایش یافته و برای خرید آن صف‌هایی تشکیل شده است. از دولت می‌خواهم به این موضوع رسیدگی کند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با اشاره به تغییر و تحولات اقتصادی در زمینه خرید و فروش مسکن اظهار کرد: این روزها بعضی واسطه‌گری‌ها در خصوص خرید و فروش زمین و مسکن صورت می‌گیرد که مردمان بی خانمان را نگران کرده است. قیمت رهن منازل و قیمت زمین افزایش یافته است. از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهم به این موضوع ورود کند.

حاجی دلیگانی گفت: همچنین بعضی مشاغل مثل رانندگان سرویس مدارس شغل خود را از دست داده‌اند. دولت باید تمهیدی برای اینگونه مشاغل بیندیشد.