حاجی دلیگانی: مردم سهام خود را واگذار نکنند

2020-05-02
77 بازدید

حاجی دلیگانی: مردم سهام خود را واگذار نکنند حسین علی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار در گفت و گو با خبرنگار گیتی آنلاین گفت : بهترین واحدهای اقتصادی کشور ، واحدهای نقلی کشور مثل پالایشگاه ها، مخابرات و پتروشیمی به عنوان سهام عدالت اعلام شده است. بنابراین عاجزانه خواهش می کنم افراد […]

۱۳۹۷۱۰_۹۰۶
حاجی دلیگانی: مردم سهام خود را واگذار نکنند
حسین علی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار در گفت و گو با خبرنگار گیتی آنلاین گفت : بهترین واحدهای اقتصادی کشور ، واحدهای نقلی کشور مثل پالایشگاه ها، مخابرات و پتروشیمی به عنوان سهام عدالت اعلام شده است. بنابراین عاجزانه خواهش می کنم افراد مستضعف مواظب باشند که گول نخورند و دور نخورند و عده ای افراد سودجو این سهام را از دست شان درنیاورند.
این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در واکنش به آزادسازی سهام عدالت اظهارداشت: از لحاظ کلی کار خوبی است به شرطی که دولت شرایط را به نحوی مدیریت کتد که جیب سهامداران ضعیف از سهامشان خالی نشود.
وی در پاسخ این سوال که آیا لایحه ای از طرف دولت به مجلس درباره نحوه اجرایی شدن آزادسازی سازی سهام ارسال شده است، گفت: لایحه دادند اما متاسفاته کار روی آن خیلی در کمیسیون اقتصاد طول کشید و فکر نمی کنم به این مجلس برسد و دولت هم با آزادسازی که الان انجام داد به نظر می رسد که دیگر دنبال آن لایحه نباشد.
حاجی دلیگانی افزود: ما در آن لایحه پیشنهاداتی داشتیم که چاپ هم شد ولی نوبت رسیدگی به آن در صحن نشد.
 ما می خواستیم به افرادی که دارای شرایط هستند سهام عدالت تعلق بگیرد.
وی توضیح داد: به خاطر نقصی که در دستورالعمل های واگذاری سهام در آن زمان وجود داشته برای اقشاری که شغل آزاد با درآمدهای بسیار نازل داشته اند سهام عدالت در نظر گرفته نشده و الان این گروه های اجتماعی حرفشان این است که کارکنان دولت و افرادی که دارای مستمری بوده اند از سهام عدالت بهره مند شده اند ولی ما چون در جامعه متولی نداشتیم بی نصیب ماندیم.
این نماینده مجلس تاکید کرد: افراد زیادی هستند که برابر دستورالعمل های آن زمان شرایط برخورداری از سهام عدالت را دارا هستند اما شرایطی برای ثبت نام آنها وجود ندارد.