کلهرود از قطب‌های گردشگری شهرستان شاهین شهر و میمه

2020-04-26
94 بازدید

دهیار روستای کلهرود با اشاره به پتانسیل‌های فراوان این روستا در صنعت گردشگری به تبدیل این روستا به یکی از قطب‌های گردشگری شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد. امید سعادتی فر دهیار روستای کلهرود در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،گفت: روستای کلهرود در سال ۱۳۸۶ مصوب هیئت دولت روستای هدف گردشگری شهرستان شاهین […]

download

دهیار روستای کلهرود با اشاره به پتانسیل‌های فراوان این روستا در صنعت گردشگری به تبدیل این روستا به یکی از قطب‌های گردشگری شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد.

امید سعادتی فر دهیار روستای کلهرود در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،گفت: روستای کلهرود در سال ۱۳۸۶ مصوب هیئت دولت روستای هدف گردشگری شهرستان شاهین شهر و میمه قرار گرفت.

او با اشاره به پتانسیل این روستا در صنعت گردشگری ادامه داد: روستای کلهرود دارای ۴ اثر تاریخی ثبت شده در سازمان میراث فرهنگی است. یکی از پتانسیل‌های این روستا در بخش گردشگری «غار گلی» است.

دهیار روستای کلهرود افزود: «غار گلی» این روستا از بزرگترین غار‌های گلی در ایران است که حدودا ۴۰۲۰ متر آن تاکنون کشف و نقشه برداری شده است.

سعادتی فر افزود: از پروژه‌های در دست اقدام دهیاری روستای کلهرود می‌توان به زیباسازی محوطه غار، بهبود مسیر دسترسی و در نظر گرفتن زیرساخت‌های لازم جهت استقبال گردشگران اشاره کرد.

او در پایان گفت: با توجه به حمایت‌های ویژه فرماندار محترم شاهین شهر و میمه، پیگیری‌های بخشدار منطقه و وجود پتانسیل‌های بسیار که در زمینه گردشگری در این روستا وجود دارد امید داریم در آینده‌ای نه چندان دور روستای کلهرود از قطب‌های گردشگری شهرستان شود.