سی تی اسکن بیمارستان میمه تا شهریور راه اندازی می شود

2020-04-05
136 بازدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه بخش تصویر برداری این بیمارستان با کمک خیران تا شهریور امسال راه اندازی می شود گفت: بخش اورژانس این بیمارستان قبلا بازسازی شده و کلینیک آن هم با ۹۵ درصد پیشرفت در حال تکمیل است […]

۴۶۹۰۹۱۲_۴۷۹

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه بخش تصویر برداری این بیمارستان با کمک خیران تا شهریور امسال راه اندازی می شود گفت: بخش اورژانس این بیمارستان قبلا بازسازی شده و کلینیک آن هم با ۹۵ درصد پیشرفت در حال تکمیل است .
علیرضا یوسفی افزود: دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و ام آر آی این مرکز با حمایت و پیگیری های نماینده مجلس خریداری شده و بعد از آماده سازی محل به بیمارستان منتقل می شود.
وی با اشاره به افزایش ۱۰ تخت بستری با تجهیزات در بخش آی سی یو بیمارستان گلدیس گفت: با اضافه شدن تخت های جدید، آی سی یو بیمارستان ۲۰ تخته می شود .
دکتر یوسفی افزود: ساختمان سی تی اسکن بخش بیمارستان حضرت محمد میمه نیز تا شهریور تکمیل و به دستگاه سی تی اسکن مجهز می شود .
نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار گفت: با پیگیری های سه میلیارد تومان برای خرید دستگاه های تصویر برداری بیمارستان گلدیس شاهین شهر در نظر گرفته شده است.
حسینعلی حاجی افزود: با کمک و حمایت خیران سفت کاری بخش تصویر برداری این بیمارستان به اتمام رسیده و با حمایت بیشتر خیران نازک کاری و تاسیسات آن بزودی تکمیل می شود .