از ورودی میمه و پلیس راه شاهین شهر ۴۰۰۰ خودرو برگردانده شد

2020-04-02
127 بازدید

از ورودی میمه و پلیس راه شاهین شهر ۴۰۰۰ خودرو برگردانده شد ایسنا/اصفهان رئیس ستاد مقابله با کرونا شاهین‌شهرو میمه، از غربالگری ۳۰۳ نفر در پایگاه‌های ورودی شهرستان، بازگرداندن ۴۰۰۰ خودرو به مبدا در ورودی شمالی استان و صدور ۳۱۸ جریمه ۵۰۰هزارتومانی برای خودروهای متخلف در شاهین‌شهر و میمه، خبر داد. اسفندیار تاجمیری، در گفت و […]

۴۶۵۹۲۱۲_۸۵۶

از ورودی میمه و پلیس راه شاهین شهر ۴۰۰۰ خودرو برگردانده شد

ایسنا/اصفهان رئیس ستاد مقابله با کرونا شاهین‌شهرو میمه، از غربالگری ۳۰۳ نفر در پایگاه‌های ورودی شهرستان، بازگرداندن ۴۰۰۰ خودرو به مبدا در ورودی شمالی استان و صدور ۳۱۸ جریمه ۵۰۰هزارتومانی برای خودروهای متخلف در شاهین‌شهر و میمه، خبر داد.

اسفندیار تاجمیری، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بازرسی‌های میدانی در کل شهرستان بیانگر مشارکت عمومی شهروندان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره انتقال کرونا مخصوصا محدودیت ‌های ترافیکی در راستای تامین امنیت سلامت و قطع چرخه انتقال ویروس کرونا است.

وی، با تاکید بر همکاری شهروندان در رعایت قانون منع تردد شهری و بین‌شهری خودروها در ۱۲ و ۱۳ فروردین، خاطرنشان‌کرد: از زمان اجرایی شدن طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا پایان ساعات کاری سیزدهم فروردین، ۱۸خودرو متخلف در سطح شهرستان، توقیف و برای ۳۱۸ خودرو، جریمه ۵۰۰ هزارتومانی مصوب در ستاد ملی کرونا، صادر شد.

تاجمیری، با اشاره به محورهای مواصلاتی شمال-جنوب شاهین‌شهر ومیمه و نقش شهرستان در کنترل ورودی‌های اصفهان از آزاد راه اصفهان-کاشان در پلیس راه و ورودی بخش میمه، افزود: با نظارت مسئولان مستقر در پایگاه‌های غربالگری بین‌شهری، در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره انتقال کرونا، تعداد ۴۳۰۸ خودرو غیربومی به شهرهای مبدا بازگردانده شدند.

وی، با اشاره به استقرار پانصد نفر در ۱۷ پایگاه ایست، کنترل و غربالگری شهرستان در سه شیفت کاری، افزود: در پایگاه‌های، کنترل و غربالگری ورودی شهرستان ۳۰۳ نفر غربالگری شدند که از این تعداد ۷۴ نفر به مراقبت‌های بهداشتی‌خانگی نیاز داشته و ۲۶ نفر نیز به مراکز درمانی فرستاده شدند.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در شهرستان شاهین شهر و میمه، بر همکاری واحدهای صنفی در اجرایی شدن محدودیت فعالیت و تعطیلی واحدهای غیر ضروری اشاره کرد و ادامه داد: همزمان با اجرایی شدن طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ۲۴ واحد صنفی غیرضروری به مدت یک ماه در شهرستان پلمب شد.

تاجمیری، با بیان اینکه، طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین در ستاد ملی مقابله با کرونا تمدید شد، خاطر نشان‌کرد: کاهش چرخه انتقال ویروس کووید ۱۹ و گذر از فراگیری آن در گرو همکاری و مشارکت عموم مردم با تصمیمات ستاد ملی مدیریت کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است.