کشف و ضبط ۲۴۶ بطری الکل در یک پراید در مورچه خورت

2020-03-16
87 بازدید

کشف و ضبط ۲۴۶ بطری الکل در یک پراید در مورچه خورت ایسنا/اصفهان فرمانده انتظامی شاهین‌شهر و میمه از کشف و ضبط ۱۴ هزار عدد دستکش لاتکس، ۲۴۶ بطری الکل مخصوص ضدعفونی و ۱۲۶ هزار نخ سیگار قاچاق خبر داد. سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با ایسنا، بر نظارت دقیق و برخورد قاطعانه با اخلالگران بازار […]

۶۱۵۸۷۴۸۴

کشف و ضبط ۲۴۶ بطری الکل در یک پراید در مورچه خورت

ایسنا/اصفهان فرمانده انتظامی شاهین‌شهر و میمه از کشف و ضبط ۱۴ هزار عدد دستکش لاتکس، ۲۴۶ بطری الکل مخصوص ضدعفونی و ۱۲۶ هزار نخ سیگار قاچاق خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با ایسنا، بر نظارت دقیق و برخورد قاطعانه با اخلالگران بازار برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: پلیس اطلاعات شهرستان، ۱۴ هزار دستکش لاتکس قاچاق از یک داروخانه کشف و ضبط کرد و  مسئول داروخانه با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه همه در این شرایط باید به یکدیگر کمک کنیم تا ویروس کرونا را شکست دهیم، افزود: در محور مواصلاتی اصفهان شمال در محل پلیس راه مورچه‌خورت، ۲۴۶ بطری الکل مخصوص ضدعفونی از یک پراید و ۱۲۶ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان نیز، از یک اتوبوس اسکانیا کشف و ضبط شد و راننده هر دو خودرو برای تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.