سید علی حسینی به حاجی دلیگانی تبریک گفت

2020-02-28
100 بازدید

سید علی حسینی متولد ۱۳۶۴ از جوانان گام دوم انقلابی و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار با شعار «شعارم مردم‌داری، ولایت مداری، صداقت و پشتکار» به این صحنه ورود پیدا کرده بود. وی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران شاهین‌شهر می‌باشد که دارای مدرک لیسانس مدیریت و […]

۲۴۵۲

سید علی حسینی متولد ۱۳۶۴ از جوانان گام دوم انقلابی و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار با شعار «شعارم مردم‌داری، ولایت مداری، صداقت و پشتکار» به این صحنه ورود پیدا کرده بود.

وی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران شاهین‌شهر می‌باشد که دارای مدرک لیسانس مدیریت و کارشناسی ارشد مهندسی صنایع هست، او هم‌اکنون مدیر یک شرکت را بر عهده دارد و با ارسال پیامی به این رسانه راه‌یابی مجدد حسینعلی حاجی دلیگانی به مجلس یازدهم تبریک گفت، متن پیام به شرح زیر است؛

باسمه‌تعالی

برادر ارجمند جناب آقای حسینعلی حاجی دلیگانی

سلام‌علیکم

بدین‌وسیله انتخاب شایسته و ارزشمند جنابعالی را به‌عنوان منتخب مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس یازدهم شورای اسلامی را تبریک و تهنیت عرض نموده، برایتان از ایزد منان توفیق خدمت روزافزون به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را آرزومندیم.

قطعاً حضور شما در این مسئولیت به‌عنوان خادمی صدیق و ولایتمدار با کوله‌بار گرانی از تجربه؛ نویدبخش نشاط و تحرک شهر و جامعه خواهد بود. دوام توفیقات و مزید عزت و سلامت جناب‌عالی را از جهان دار جان‌آفرین مسالت دارم.

و بدون شک رمز موفقیت منتخبین ملت در پیشگاه مردم و انقلاب، استقامت و پایداری بر اصول و ارزش­های مقدس انقلاب اسلامی و شهیدان والامقام و تحقق آرمان‌های آن‌ها است.

و سلام

سید علی حسینی

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

۸ اسفندماه ۱۳۹۸

انتهای پیام/ج