تذکر حاجی به وزیر دادگستری

2020-02-26
430 بازدید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم  میمه و شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی در تذکری به علیرضا آوایی وزیر دادگستری خواستار برخورد با گران‌فروشی و افزایش سرسام‌آور قیمت لوازم بهداشتی در شرایط خاص پیش‌آمده برای کشور شد. متن کامل تذکر نماینده ی میمه و شاهین‌شهر به […]

۱۳۹۸۱۲۰۳۰۰۰۷۷۲_Test_PhotoN

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم  میمه و شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی در تذکری به علیرضا آوایی وزیر دادگستری خواستار برخورد با گران‌فروشی و افزایش سرسام‌آور قیمت لوازم بهداشتی در شرایط خاص پیش‌آمده برای کشور شد.

متن کامل تذکر نماینده ی میمه و شاهین‌شهر به وزیر دادگستری به شرح زیر است:

ضروری است نسبت به افزایش بی‌رویه و چند برابری قیمت لوازم بهداشتی پیشگیری‌کننده از جمله ماسک، محلول و ژل‌های ضدعفونی‌کننده اقدامات فوری صورت پذیرد.

شرح تذکر:

آقای وزیر

با توجه به شیوع ویروس کرونا در برخی از استان‌های کشور، قیمت لوازم پیشگیری‌کننده از جمله ماسک، محلول و ژل‌های ضدعفونی‌کننده توسط داروخانه‌ها افزایش قیمت چند برابری داشته است.

ضروری است تعزیرات حکومتی و بازرسان ذی‌ربط در این خصوص با فروشندگان متخلف برخورد جدی نموده تا با جلوگیری از افزایش قیمت، خرید این لوازم ضروری برای تمامی افراد جامعه تسهیل گردد تا از گسترش و شیوع این ویروس خطرناک پیشگیری شود.