تبریک اسماعیل شاه نظری به آقای حاجی

2020-02-23
92 بازدید

   اسماعیل شاه نظری کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راه‌یابی حسینعلی حاجی دلیگانی را به مجلس یازدهم تبریک گفت .  بسمه‌تعالی جناب آقای حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس یازدهم با سلام ۲ اسفندماه ۱۳۹۸ با خلق حماسه حضور گسترده و مثال‌زدنی مردم فهیم شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار […]

 

۰۲-۰۹-at-23.45.04
 اسماعیل شاه نظری کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راه‌یابی حسینعلی حاجی دلیگانی را به مجلس یازدهم تبریک گفت . 

بسمه‌تعالی

جناب آقای حسینعلی حاجی دلیگانی

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس یازدهم

با سلام

۲ اسفندماه ۱۳۹۸ با خلق حماسه حضور گسترده و مثال‌زدنی مردم فهیم شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار در پای صندوق‌های رأی به‌روزی ماندگار در تاریخ این سرزمین تبدیل شد. ایرانیان سرافراز و حماسه‌ساز در این روز با لبیک به ندای مقام معظم رهبری با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب نماینده مجلس گامی محکم و استوار در تعیین سرنوشت خود برداشتند.

روسفیدی ملت بزرگ ما در این انتخابات نعمتی است که سپاس بی‌کران می‌طلبد. لذا با خضوع و خشوع شاکر و سپاسگزار نعمت‌های او بوده و ان شاء الله خواهیم بود.

حال که سرمایه اعتماد مردم که به‌حق یک امانت الهی است بر دوش شما قرار گرفته است، ضمن تبریک صمیمانه، از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت شما را در راه دشواری که در پیش دارید آرزومندیم و از خداوند متعال توفیق روز افزون شما را خواستاریم.

برادر کوچک شما

دکتر اسماعیل شاه نظری

۳ اسفندماه ۱۳۹۸