چه خوش بود که بر آید ز یک کرشمه دو کار

2020-02-19
118 بازدید

چه خوش بود که بر آید ز یک کرشمه دو کار 🔸به هر دلیلی هست بسیاری از توانمندان بخش میمه در خارج از این بخش سکونت و اشتغال دارند . 🔸اکثریت قریب باتفاق این نیرو ها در امور عمومی مربوط به زادگاه خود وقتی محل مراجعه قرار می گیرند از جان مایه می گذارند و […]

images

چه خوش بود که بر آید ز یک کرشمه دو کار

🔸به هر دلیلی هست بسیاری از توانمندان بخش میمه در خارج از این بخش سکونت و اشتغال دارند .
🔸اکثریت قریب باتفاق این نیرو ها در امور عمومی مربوط به زادگاه خود وقتی محل مراجعه قرار می گیرند از جان مایه می گذارند و می خواهند نبودنشان را بنوعی جبران کنند .
🔸آرا بالای بخش میمه در صحنه بودن مردم را به مدیریت های بخش و شهرستان یادآور می شود و نقش مکملی در تلاشهای مردم و فعالان برای توسعه دارد .
🔸لذا درخواست می گردد هم بخشی های عزیز رای خود را روز جمعه در زادگاه خود به صندوق بیاندازند . این ظاهرا حداقل دِین ، مدیران شهری و روستایی ما را به حضور مسئولانه ی مردم امیدوار تر می کند .
🔸میمه ، وزوان ، لای بید ، ونداده ، زیادآباد ، خسرو آباد ، حسن رباط ، لوشاب ، موته ، مراوند و چغاده و رباط و سعید آباد و قاسم آباد و تاحدودی ازان سرافراز نزدیک به جمعیت ساکن جمعیتی مهاجر در دیگر شهرها دارند . این جمعیت غیر ساکن ، جمعه را مثل روزهای مناسبتی عید ، به زادگاه خود تشریف بیاورند و رای خود را به صندوق بیاندازند .
🔸مردم سرد و گرم روزگار چشیده و کشیده ی بخش میمه به دلایل عدیده برای سومین بار متوالی ” حسینعلی حاجی دلیگانی ” معروف به حاجی را بر می گزینند . امیدواریم شما هم برای نوشتن نام داوطلب روی برگه ی رای به همین نتیجه رسیده باشید .
🔸امیدواریم از کرشمه ی آمدن شما دو کار بر آید هم آمار رای دهنده ی ما بیشتر شود و هم رای به حاجی در معادله ی مردم _ نماینده از دست بالای مدیران مردمی ما در مناسبات آتی حکایت نماید .