۱۶۸ هزار واجد رای دادن در دو شهرستان داریم

2020-02-19
118 بازدید

اسفندیار تاجمیری در گردهمایی نمایندگان گروهها، اقشار و اقوام مختلف شهرستان شهرستان شاهین شهر و میمه با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مرحله اول و دوم بررسی صلاحیت‌ها توسط هیئت نظارت شورای نگهبان ۱۳ نفر تأیید صلاحیت شدند که سه نفر پس از تأیید صلاحیت‌ها انصراف دادند که […]

۵۹۷۹۲۸۳۷_۱۱۱۸۴۳۹۱۵۵۰۰۷۶۸۳_۳۱۸۶۴۲۷۵۲۱۵۱۹۷۳۹۴۷۱_n

اسفندیار تاجمیری در گردهمایی نمایندگان گروهها، اقشار و اقوام مختلف شهرستان شهرستان شاهین شهر و میمه با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مرحله اول و دوم بررسی صلاحیت‌ها توسط هیئت نظارت شورای نگهبان ۱۳ نفر تأیید صلاحیت شدند که سه نفر پس از تأیید صلاحیت‌ها انصراف دادند که با این حساب در این حوزه ۱۰ کاندیدا برای یک کرسی مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی افزود: طبق آخرین سرشماری نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، شهرستان‌های شاهین شهر، میمه و برخوار نزدیک به ۳۶۰ هزار نفر جمعیت دارد که حدود ۱۶۸ هزار نفر آنها واجد شرایط رأی دادن هستند.

تاجمیری ادامه داد: در مرکز حوزه انتخابیه و بخش مرکزی و پنج حوزه‌ فرعی برخوار، میمه، حبیب آباد، ارامنه و مسحیان کلدانی و عاشوری در مجموع ۱۹۴ شعبه ثابت و سیار برای رأی گیری مشخص شده که از این تعداد هفت شعبه سیار است. تمامی این شعب در دوم اسفند آرای مردم را اخذ می‌کنند.

وی تصریح کرد: بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی و دست اندر کار برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه و برخوار حضور دارند و با تمام توان تلاش می‌کنند انتخاباتی با نشاط و سالم را برگزار کنند.

فرماندار شاهین شهر و میمه خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته جلسات و کلاس‌های توجیهی برای کاندیداها، نمایندگان فرماندار، بازرسین و اعضای شعب برگزار شده و همه آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه هستند.