تأیید صلاحیت ۳۷۲ نفر از نامزدهای انتخابات مجلس در اصفهان

2020-02-02
65 بازدید

تأیید صلاحیت ۳۷۲ نفر از نامزدهای انتخابات مجلس در اصفهان رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون صلاحیت ۳۷۲ نفر از نامزدهای انتخابات مجلس تأیید شده، گفت: داوطلبان رد صلاحیت شده تا ۱۴ بهمن مجدداً فرصت دارند اعتراض خود را به شورای نگهبان ارائه کنند و اسامی نهایی نامزدها ۲۳ بهمن اعلام خواهد […]

۱۳۹۸۰۳۲۳۰۰۰۲۲۸_Test_PhotoN
تأیید صلاحیت ۳۷۲ نفر از نامزدهای انتخابات مجلس در اصفهان

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون صلاحیت ۳۷۲ نفر از نامزدهای انتخابات مجلس تأیید شده، گفت: داوطلبان رد صلاحیت شده تا ۱۴ بهمن مجدداً فرصت دارند اعتراض خود را به شورای نگهبان ارائه کنند و اسامی نهایی نامزدها ۲۳ بهمن اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حیدر قاسمی در حاشیه نشست خبری استاندار اصفهان به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: تاکنون ۲ هزار و ۸۳۶ شعبه اخذ رأی قطعی شده است و حدود ۶۰ هزار نفر اعم از عوامل اجرائی و نظارت در امر برگزاری انتخابات مشارکت خواهند داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: تاکنون صلاحیت ۳۷۲ نفر تأییدشده که البته طبق قانون داوطلبان رد صلاحیت شده تا ۱۴ بهمن مجدداً فرصت دارند اعتراض خود را به شورای نگهبان ارائه کنند و نهایتاً اسامی نهایی تأیید صلاحیت شدگان ۲۲ بهمن‌ماه به وزارت کشور اعلام و ۲۳ بهمن نیز آگهی اسامی نامزدهای انتخابات منتشر می‌شود.

وی افزود: از ۲۴ تا ۳۰ بهمن‌ماه نیز فرصت تبلیغات نامزدهای انتخابات است و یک روز قبل از برگزاری انتخابات یعنی ۱ اسفندماه تبلیغات نامزدها ممنوع و ۲ اسفندماه نیز انتخابات برگزار خواهد شد.

۳۵درصد از اعتبارات استان تاکنون تخصیص پیدا کرده است

حجت‌الله غلامی نیز در این نشست اظهار کرد: سرجمع اعتبارات استان در سال ۹۸، ۲ هزار و ۸۲ میلیارد تومان بوده است که از این رقم با تخصیص مرحله آخر حدود ۳۵ درصد تخصیص پیدا کرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: البته بیشترین تخصیص معمولاً در دوماهه پایانی سال و سه‌ماهه ابتدای سال بعد است که مابقی اعتبارات تا پایان خرداد جذب می‌شود.

وی افزود: در جذب اعتبارات مربوط به بخش تملک دارایی که عمده اعتبارات است به ۴۱٫۴ درصد رسیدیم و یا در بخش اعتبارات ویژه استانی به ۳۹٫۷ درصد جذب شد و تا پایان سال مالی مابقی جذب خواهد شد.

غلامی در خصوص طرح قطار شهری اصفهان و حومه عنوان کرد: خمینی‌شهر ادامه خط ۲ متروی اصفهان است که از آخرین ایستگاه که مدرس نجفی است تا خمینی‌شهر جز طرح توسعه خط دوم متروی اصفهان است، طول متروی اصفهان -نجف‌آباد نیز ۳۰ کیلومتر است که ۱۰ کیلومتر در حوزه اصفهان است و ۲۰ کیلومتر دیگر در حوزه نجف‌آباد که تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه آزاد نجف‌آباد با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی امضا شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ادامه داد: مسیر متروی اصفهان-شاهین شهر نیز در حال آماده‌سازی است و مصوبه شواری عالی ترافیک گرفته شد و شهرداری در حال برگزاری اولین مرحله مناقصه است.

ایوب درویشی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان نیز گفت: اصفهان بعد از تهران بیشترین درآمد را از محل مالیات وصول می‌کند و در بودجه کشور با رقم بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان رتبه دوم داریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان در خصوص میزان جذب بودجه جاری اصفهان اظهار کرد: ۱۰۰ درصد اعتبارات جاری جذب خواهد شد چون ظرفیت آن وجود دارد.، بحث ما این است که باید بین این میزان وصول مالیات و بودجه جاری استان متناسب باشد و ما کسری نداشته باشیم و حتماً بودجه کامل جذب خواهد شد.