پیش بینی هوای میمه در روزهای آتی : ۱۳ درجه زیر صفر

2020-02-02
100 بازدید

آسیه آقایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به خروج امواج ناپایدار از شرق استان اصفهان، اظهار کرد: امروز جوی پایدار در استان حاکم است و وضعیت جوی بسیاری از مناطق به صورت صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود. وی با بیان اینکه روز دوشنبه از شدت وزش […]

۱۵۴۰۳۴۰

آسیه آقایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به خروج امواج ناپایدار از شرق استان اصفهان، اظهار کرد: امروز جوی پایدار در استان حاکم است و وضعیت جوی بسیاری از مناطق به صورت صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود.

وی با بیان اینکه روز دوشنبه از شدت وزش باد کاسته می‌شود، افزود: با نفوذ سامانه ناپایدار جدید به استان اصفهان از روز سه شنبه، افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید را در بسیاری از مناطق شاهد خواهیم بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به کاهش سه تا پنج درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، ادامه داد: بویین میاندشت و میمه با دمای ۱۳ درجه سانتی گراد زیر صفر و آران و بیدگل با دمای ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

آقایی اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به یک درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.