حاجی از یارانه ی ۷۲ هزار تومانی در سال آینده خبر داد

2020-01-29
61 بازدید

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق برای افزایش یارانه نقدی در سال آینده و پرداخت مبلغ ۷۲ هزار تومان به همه یارانه بگیران گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس مبلغ یارانه از ۴۵ هزار ۵۰۰ تومان […]

۲۰۱۸۱۰۱۰۵۲۲۲۷۶۰۴۷۴

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق برای افزایش یارانه نقدی در سال آینده و پرداخت مبلغ ۷۲ هزار تومان به همه یارانه بگیران گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس مبلغ یارانه از ۴۵ هزار ۵۰۰ تومان به ۷۲ هزار تومان افزایش می یابد و یارانه برای همه افراد در سال آینده ۷۲ هزار تومان خواهد بود.

وی با بیان اینکه این مصوبه کمیسیون باید در صحن مجلس مصوب شود، افزود: البته به نظر اینجانب مبلغ ۷۲ هزار تومان کم است و این رقم باید به ۱۰۰ هزار تومان افزایش یابد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ افزود: در زمان تصویب این مصوبه در کمیسیون تلفیق پنچ نماینده دولت در کمیسیون حاضر بودند.

حاجی دلیگانی با اشاره به اظهارات شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه مبنی بر تکذیب یارانه ۷۲ هزار تومانی گفت: احتمالا شریعتمداری اخبار را گوش نداده و خبر مربوط به مصوبه کمیسیون را در رسانه ها ندیده است.

اخیرا کمیسیون تلفیق مجلس مصوب کرد که یارانه افراد در سال آینده ۷۲ هزار تومان باشد اما شریعتمداری افزایش رقم یارانه نقدی را تکذیب کرد و گفت: دولت درصدد است برای افراد کم درآمد و متوسط به صورت مستقل یارانه و کمک حمایتی معیشتی را پرداخت کند. تا جایی که بنده اطلاع دارم این برنامه ثابت است و هنوز تغییراتی در آن اعمال نشده است. پرداخت یارانه ۷۲ هزار تومانی در برنامه‌های دولت نبوده و این موضوع را از زبان خبرنگاران می‌شنود.