حاجی خواستار تشکیل جلسه مشترک بین دولت و مجلس شد

2020-01-26
83 بازدید

خبرهای فوری: یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی خواستار تشکیل جلسه مشترک بین دولت و مجلس برای مسئله مدیریت مصرف سوخت شد. به گزارش بخش سیاسی سایت خبرهای فوری، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه نوبت عصر امروز در تذکری شفاهی با استناد به بند ۱۱ ماده ۲۲ آیین نامه داخلی مجلس و اصل ۱۱۰ قانون اساسی، گفت: در تاریخ ۲۲ اردیبهشت امسال […]

۱۰۸۹۳۷۸۰_۶۴۸-۷۴۷x470

خبرهای فوری: یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی خواستار تشکیل جلسه مشترک بین دولت و مجلس برای مسئله مدیریت مصرف سوخت شد.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرهای فوری، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه نوبت عصر امروز در تذکری شفاهی با استناد به بند ۱۱ ماده ۲۲ آیین نامه داخلی مجلس و اصل ۱۱۰ قانون اساسی، گفت: در تاریخ ۲۲ اردیبهشت امسال اولین جلسه مشترک نمایندگان با مسئولان قوه قضاییه برگزار و همانجا اعلام شد که ظرف سه ماه آینده جلسه دیگری برگزار و نمایندگانی از میان دو قوه برای پیگیری مسائل تعیین می‌شوند.

او افزود: متاسفانه تا کنون این اتفاق نیفتاده، اما باتوجه به تاکید رهبر انقلاب برای همکاری سه قوه با یکدیگر پیشنهاد می‌کنم که با توجه به وضعیت پیش آمده در خصوص بنزین جلسه‌ای بین مجلس و دولت برگزار شود.

حاجی دلیگانی بیان کرد: از دیروز شاهد موج گرانی‌ها در کشور هستیم، لذا تعامل میان دولت و مجلس برای رسیدن به یک توافق کارشناسی امری ضروری تلقی می‌شود.

مسعود پزشکیان که در غیاب لاریجانی ریاست مجلس را بر عهده داشت گفت: هیئت رئیسه برگزاری جلسه مشترک با دولت را پیگیری می‌کند./yjc