سیلی بزرگ تر ملت ایران به آمریکا در انتخابات اسفند خواهد خورد

2020-01-20
68 بازدید

به گزارش شاهین پرس؛ حیدر قاسمی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه در فرمانداری شاهین شهر و میمه اظهار کرد: ملت ایران پس از سیلی موشکی به دولت تروریست آمریکا، سیلی بزرگتر را به این دولت زورگو در انتخابات اسفند یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهد زد. معاون سیاسی امنیتی […]

۱۵۳۸۳۳۳

به گزارش شاهین پرس؛ حیدر قاسمی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه در فرمانداری شاهین شهر و میمه اظهار کرد: ملت ایران پس از سیلی موشکی به دولت تروریست آمریکا، سیلی بزرگتر را به این دولت زورگو در انتخابات اسفند یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهد زد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تجلیل از رشادت‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تشییع باشکوه. این قهرمان جبهه مقاومت افزود: این سیلی موشکی فرزندان کشور در سپاه پاسداران آن چنان تاثیرگذار و مهلک بود که ترامپ رئیس جمهور تروریست آمریکا جرأت نکرد پاسخ دهد.

وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی در ۴۱ سال اخیر بحران های متعدد امنیتی، اقتصادی و اجتماعی را با حضور و مشارکت حداکثری ملت بابصیرت، پیروزمندانه پشت سرگذاشته است.

قاسمی، به مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان توصیه کرد: در شرایطی که دستگاه رسانه ای جبهه استکبار به دنبال ناامیدی مردم و جدایی آنان از مسئولان نظام دارند، با تلاش مضاعف و امیدآفرینی در جامعه و رضایت مندی ملت از دستگاه های اجرایی را دو چندان کنند.

وی با تاکید بر اینکه نظام سلطه به سرکردگی آمریکا همواره به ملت ایران با انواع توطئه‌ها، تحریم ها و بدعهدی های ظلم کرده است خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ایران در کنار فشار حداکثری اقتصادی، به جنگ نرم روی آورده و القای ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی را در دستور کار رسانه های هم سوی خود قرار داده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان تاکید کرد: در یک ماه باقی مانده تا انتخابات مجلس یازدهم، باید جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن را با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم باشکوه برگزار کنیم.

وی در پایان بابیان این که بخشی از مردم براساس تعلقات خاص خود در انتخابات شرکت می کنند اظهار امیدواری کرد: تا آن جایی که امکان داشته باشد در برخی از عدم احراز صلاحیت‌ها نامزدهای مجلس یازدهم تجدیدنظر صورت گیرد.