درخشش طلای موته میمه در همایش HSEE واحدهای تابعه ایمیدرو

2020-01-08
52 بازدید

درخشش طلای موته میمه  در همایش HSEE واحدهای تابعه ایمیدرو به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، امروز در سومین همایش ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی ایمیدرو، مجتمع طلای موته از مجتمع های تابعه ایمپاسکو در میان سه شرکت برگزیده از واحدهای تابعه ایمیدرو رتبه دوم را […]

۴۳۷۵۲۲۹_۷۱۹

درخشش طلای موته میمه  در همایش HSEE واحدهای تابعه ایمیدرو

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، امروز در سومین همایش ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی ایمیدرو، مجتمع طلای موته از مجتمع های تابعه ایمپاسکو در میان سه شرکت برگزیده از واحدهای تابعه ایمیدرو رتبه دوم را کسب کرد.

بر اساس این گزارش، مجتمع طلای موته در ارزیابی عملکرد مدیریت بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی واحدهای تابعه ایمیدرو در پارسال دومین امتیاز را در ارزیابی عملکرد خوب به دست آورد.

در سومین دوره ممیزی عملکرد HSEE، از ۳ واحد دارای عملکرد خوب و ۲ واحد دارای بالاترین رشد عملکرد HSEE نسبت به سال گذشته قدردانی شد.

بر اساس این گزارش، مجتمع های سرب ، روی انگوران و معدن ۳ گل گهر هم بالاترین رشد عملکرد HSEE را در مقایسه با سال گذشته به خود اختصاص دادند.

ممیزی عملکرد HSEE مدیران واحدهای تابعه، جزو مهمترین برنامه های ارتقای عملکرد HSEE ایمیدرو برای حفظ و اعتلای سلامت کار و محیط است که در سه سال گذشته با استفاده از گروه های ممیزی شکل گرفته از واحدهای تابعه اجرا شده است.

سومین همایش ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی ایمیدرو دیروز در محل سالن همایش های سازمان ایمیدرو برگزار  شد.

مجتمع طلای موته در ۷ کیلو متری شمال غرب روستای موته از توابع بخش میمه و شهرستان شاهین شهر ومیمه در استان اصفهان واقع است.