پیشخوان روزنامه ها – عناوین روزنامه های چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

2020-01-08
96 بازدید

حملات سنگین موشک‌های بالستیک نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین‌الاسد در عراق که محل استقرار نیرو‌های آمریکایی است، آغاز شد. سپاه پاسداران با صدور اطلاعیه ضمن تایید این عکس العمل ایران به حمله تروریستی آمریکا، نسبت به واکنش آمریکا هشدار داد. به گزارش «تابناک»، سپاه پاسداران با صدور اطلاعیه‌ای آغاز عملیات متقابل […]

حملات سنگین موشک‌های بالستیک نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین‌الاسد در عراق که محل استقرار نیرو‌های آمریکایی است، آغاز شد. سپاه پاسداران با صدور اطلاعیه ضمن تایید این عکس العمل ایران به حمله تروریستی آمریکا، نسبت به واکنش آمریکا هشدار داد.

به گزارش «تابناک»، سپاه پاسداران با صدور اطلاعیه‌ای آغاز عملیات متقابل ایران را تایید کرد و به مقامات آمریکایی نسبت به واکنش مشابه در قبال پاسخ ایران، هشدار جدی داد. این عملیات با نام عملیات شهید سلیمانی، با رمز مقدس یا زهرا(س) آغاز شده و بنابر اعلام سپاه پاسداران پایگاه عین الاسد، بزرگ‌ترین پایگاه نظامی آمریکا و محل استقرار چهار هزار آمریکایی در عراق هدف قرار گرفته است.

این برای نخستین بار بعد از جنگ جهانی دوم است که یک دولت به شکل رسمی به یک پایگاه آمریکا حمله کرده و پاسخ حملات آمریکا را به شکل «رسمی» داده است.
KayhanNews