زمانی گندمانی – قیام یک ملت به احترام سردار امنیت

2020-01-04
137 بازدید

قیام یک ملت به احترام سردار امنیت وَ لا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غافِلًا عَمَّا یَعْمَلُ الظَّالِمُونَ سردار سلیمانی آسمانی شد و در آغوش همرزمان شهیدش آرام گرفت اما ملتی برای رفتنش بی قرار و امام  زمان عج الله تعالی فرجه ومقام معظم رهبری را در غم شهادت مالک اشتر تسلیت می گویند. سردار شهید حاج قاسم […]

image_2020_1_4-21_53_48_784_llcقیام یک ملت به احترام سردار امنیت

وَ لا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غافِلًا عَمَّا یَعْمَلُ الظَّالِمُونَ

سردار سلیمانی آسمانی شد و در آغوش همرزمان شهیدش آرام گرفت اما ملتی برای رفتنش بی قرار و امام  زمان عج الله تعالی فرجه ومقام معظم رهبری را در غم شهادت مالک اشتر تسلیت می گویند.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک امت بود برای امنیت؛ همانطور که شهید بهشتی یک امت بود برای مبارزه با لیبرالیسم.

واژه ها در توصیف شهید سردار قاسم سلیمانی کوتاه و ناتوان و قلم ها از نوشتن برای او لرزان و چشم ها در فراق او گریانند اما امیدوار به انتقام سخت و پشیمان کننده

خط خون نقطه پایان سلیمانی نیست

بهراسید که این اول بسم الله است

ترامپ و ایادی واذنابش بدانند خونبهای شهیدان حادثه تروریستی بسیار گران و برای عاملان و مباشران این جنایت پشیمان کننده خواهد بود.

همانطور که مقام معظم رهبری فرمود: خط جهاد مقاومت با انگیزه مضاغف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است.

یقینا خون پاک شهیدان این حادثه تروریستی باعث وحدت امت اسلام و بیداری ملت ها خواهد شد و زمینه برچیده شدن طومار داعش و کوتاه شدن دست اجانب را فراهم خواهد آورد.

والسلام

زمانی گندمانی

امام جمعه شهرستان کیار