هاشمی : سقوط دولت روحانی کمکی به التیام دردهای مردم نمی کند

2019-12-23
72 بازدید

این سؤال پیش می‌آیید برخی از سیاسیون و نمایندگان مجلس که طرح استیضاح حجت‌الاسلام روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهور را در این شرایط زمانی از طریق برخی فضاسازی‌های رسانه‌ای مطرح می‌کنند، واقعاً دلشان به حال مملکت، مردم و جوانان بیکار می‌سوزد یا نه هدف خاص دیگری را دنبال می‌کنند. امام‌جمعه شاهین‌شهر خطاب به مردم گفت: برخی از […]

hashemi2

این سؤال پیش می‌آیید برخی از سیاسیون و نمایندگان مجلس که طرح استیضاح حجت‌الاسلام روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهور را در این شرایط زمانی از طریق برخی فضاسازی‌های رسانه‌ای مطرح می‌کنند، واقعاً دلشان به حال مملکت، مردم و جوانان بیکار می‌سوزد یا نه هدف خاص دیگری را دنبال می‌کنند.

امام‌جمعه شاهین‌شهر خطاب به مردم گفت: برخی از خواص دلسوز نظام درباره استیضاح حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان حرف زده‌اند و صحبت‌هایی کرده‌اند، که یکی بعد از ماجرای برجام بود و دومی در سال ۹۶ بعد بی‌ثبات‌سازی قیمت ارز و چیزی در حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بابت دلار ۴۲۰۰ تومان کشور متضرر شد و اخیراً هم در پی افزایش ناگهانی و تا حدودی بی‌حساب و کتاب قیمت سوخت بود، که موجبات اعتراضات شدید مردم را در سراسر کشور به همراه داشت.

وی با اشاره به بی‌ثباتی اقتصاد و تقلیل دارایی مردم توسط دولت تدبیر و امید، گفت: یکی از رسالت‌های اصلی نماز جمعه بصیرت افزایی و تحلیل کردن این موضع‌گیرهاست که به این نتیجه برسیم کدام طرف سخن حق را ادعا می‌کند.

حجت‌الاسلام هاشمی در ادامه تأکید کرد: حال این سؤال پیش می‌آیید برخی از سیاسیون و نمایندگان مجلس که طرح استیضاح حجت‌الاسلام روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهور را در این شرایط زمانی از طریق برخی فضاسازی‌های رسانه‌ای مطرح می‌کنند، واقعاً دلشان به حال مملکت، مردم و جوانان بیکار می‌سوزد یا نه هدف خاص دیگری را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه استیضاح روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهور این کشور هیچ کمکی نمی‌تواند به التیام دردهای مردم بکند، ادامه داد: اسقاط دولت تدبیر و امید حجت‌الاسلام روحانی موجب آشفتگی کشور در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خواهد شد. و موجب رها سازی کارها خواهد شد چراکه مطرح کردن این سخنان بدون شک دارای پشتوانه استکبار جهانی ازجمله؛ آمریکا و اسرائیل است.

امام‌جمعه شاهین‌شهر با بیان اینکه پروژه بی‌دولت کردن کشور در دستور کار استکبار قرار گرفته است، خاطرنشان ساخت: حالا خیلی از افراد جامع به این نتیجه رسیده‌اند که چرا مقام معظم رهبری از طرح سهمیه‌بندی بنزین توسط سران قوا حمایت کردند.

وی متذکر شد: هرچند از دولت تدبیر و امید حجت‌الاسلام حسن روحانی در طول این مدت فعالیت به‌شدت گله‌مند هستیم، اما چاره‌ای نداریم که تا پایان عمر باقی‌مانده آن، حمایت‌های لازم را انجام دهیم تا به این روش حداقل آب را به آسیاب دشمن نریزیم.

حجت‌الاسلام هاشمی با تأکید بر اینکه استعفای دولت دکتر حسن روحانی مطالبه امت حزب‌الله ایران اسلامی نیست، اظهار داشت: اصلی‌ترین مطالبه امت حزب‌الله ایران اسلامی از دولت تدبیر و امید دکتر روحانی این هست که پاسخگوی قول و وعده‌هایی که به مردم برای مهار تورم، کاهش نرخ بیکاری، افزایش ارزش پول ملی، فعال شدن صنایع، حل مشکل مسکن و سایر دادند به آن‌ها باشند.

وی با بیان اینکه مسیرهای قانونی انتقاد یکی همین تریبون نماز جمعه و دیگری انتخاب افراد اصلح در انتخابات پیش رو هست، گفت: دولت باید با قوت سرکار بماند و به وظایف در خصوص آنچه به‌عنوان وعده به مردم داده است، عمل بکند.