مرکز اهدای خون شهرستان شاهین شهر و میمه راه اندازی شد

2019-12-13
104 بازدید

مرکز اهدای خون شهرستان شاهین شهر و میمه راه اندازی شد به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ این مرکز در ساختمانی امانی از شهرداری شاهین شهر مجهز به ۶ تخت خون گیری، یخچال و فریزر مخصوص نگهداری خون، دستگاه سانتریفیوژ خون و انکوباتور پلاکت خون برای نگهداری خون است. مرکز انتقال خون شاهین […]

۴۲۷۵۸۲۷_۸۲۰

مرکز اهدای خون شهرستان شاهین شهر و میمه راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ این مرکز در ساختمانی امانی از شهرداری شاهین شهر مجهز به ۶ تخت خون گیری، یخچال و فریزر مخصوص نگهداری خون، دستگاه سانتریفیوژ خون و انکوباتور پلاکت خون برای نگهداری خون است.
مرکز انتقال خون شاهین شهر با یک پزشک و دو پرسنل در روزهای زوج از ساعت ۸ تا ۱۳ در فرعی ۹ غربی خیابان مخابرات شاهین شهر به شهروندان خدمت رسانی می کند.
نماینده مردم شهرستان های برخوار و شاهین شهر و میمه در آیین افتتاح این مرکز گفت: با توجه به درخواست های مکرر مردم و پیگیری و حمایت مسوولان شهری این مرکز راه اندازی شد.
حسینعلی حاجی افزود: با توجه به فراخوان های اعلان شده در حال حاضر در استان و کشور نیاز به خون اعلام شده و شهروندان و مردم شهرستان از شهرها و روستاها با توجه به راه اندازی این مرکز با اهدای خون در این امر خیر مشارکت بیشتری داشته باشند .