نشست خبری مهندس تاجمیری فرماندار شهرستان با اصحاب رسانه

2019-12-10
112 بازدید

نشست خبری فرماندار شهرستان با اصحاب رسانه به مناسبت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان، فرماندار و ریس هیات اجرایی انتخابات شهرستان: تا پایان روز ثبت نام تعداد۵۴نفر در سامانه جامع انتخابات ثبت نهایی شده اند. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شاهین شهر و میمه، اسفندیار تاجمیری فرماندار شاهین […]

IMG_20191209_164205

نشست خبری فرماندار شهرستان با اصحاب رسانه به مناسبت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان، فرماندار و ریس هیات اجرایی انتخابات شهرستان: تا پایان روز ثبت نام تعداد۵۴نفر در سامانه جامع انتخابات ثبت نهایی شده اند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شاهین شهر و میمه، اسفندیار تاجمیری فرماندار شاهین شهر و میمه در نشستی که با با خبرنگاران و اصحاب رسانه داشت به تشریح کاملی درخصوص روند و فرآیند ثبت نام از داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های شاهین شهر ومیمه / برخوار پرداخت.

فرماندار و ریس هیات اجرایی انتخابات شهرستان در این نشست ضمن بیان آمار و ارقام در خصوص داوطلبین انتخابات یازدهم مجلس گفت: تا پایان روز ثبت نام تعداد۵۴نفر در سامانه جامع انتخابات ثبت نهایی شده اند که از این تعداد ۵۲نفر با حضور در محل فرمانداری و ۲نفر در وزارت کشور ثبت نام شده اند.
اسفندیار تاجمیری گفت: ازاین مجموع به لحاظ ترکیب جنسیتی معادل ۱۳در صد زن(۷ نفر) و ۸۷درصد مرد (۴۷نفر) هستند.
وی در ادامه با بیان اهم فعالیت های صورت گرفته در مدت زمان ثبت نام افزود: انجام فعالیت های انتخاباتی و اتخاذ تمهیدات لازم بر اساس جدول زمان بندی ستاد انتخابات کشور در شهرستان شاهین شهر و میمه صورت گرفته است و مدیریت شهرستان آمادگی کامل دارد شرایط را برای انجام یک انتخابات سالم ،قانونی با حضور و مشارکت حداکثری شهروندان شریف شهرستان مهیا نماید.
فرماندار شهرستان در ادامه این نشست پاسخگوی سوالات خبرنگاران در خصوص برگزاری انتخابات در شهرستان بود.