با روزنامه نگار و نویسنده ی متعهد ، بهمن اورانی

2019-12-05
300 بازدید

ضرورت تعامل اصحاب رسانه با شهرداری 🔸 با خبر شدیم #بهمن_اورانی روزنامه‌نگار منتقد به مدیریت شهری و شهرداری شاهین شهر متاسفانه طی حادثه ای در شهریور ماه امسال دچار آسیب نخاعی شد. خوشبختانه بعد از عمل جراحی سخت توسط پزشک متبحر اصفهانی هم اکنون دوران بهبودی و نقاهت خود را سپری می‌کند. بر همین اساس […]

photo_2016-10-20_07-22-367

ضرورت تعامل اصحاب رسانه با شهرداری

🔸 با خبر شدیم #بهمن_اورانی روزنامه‌نگار منتقد به مدیریت شهری و شهرداری شاهین شهر متاسفانه طی حادثه ای در شهریور ماه امسال دچار آسیب نخاعی شد. خوشبختانه بعد از عمل جراحی سخت توسط پزشک متبحر اصفهانی هم اکنون دوران بهبودی و نقاهت خود را سپری می‌کند. بر همین اساس طی گفتگویی تلفنی به مناسبت انتصاب شهردار جدید، نظر وی را جویا شدیم که در ادامه ماحصل این گفتگو را می خوانید:

🔹بالاخره شهردار شاهین‌شهر بعد از مدتها منصوب شد. امیدواریم به گفته فرماندار محترم موضوعات و مسائل مربوط به منابع انسانی شهرداری به صورت ریشه‌ای و اصولی آسیب‌شناسی شود، مشکلات فرهنگی و مدیریتی در این حوزه‌ها به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار بگیرد و مدیریت شهری از زد و بندها و باند بازی ها پرهیز کرده و آینده این شهر را فدای منافع شخصی و جناحی خود قرار ندهند.

🔹دیگر بعید می دانیم شورای پنجم فرصت و یا از لحاظ قانونی امکان تغییر یا تعویض شهردار را داشته باشد بر همین اساس امیدواریم که شهردار جدید با توجه به توانمندیها و پتانسیل موجود در شهر و شهرداری مشکلات را حل و فصل کند و البته این مهم با دعوت از نخبگان، چهره‌های فرهنگی و رسانه ای منتقد، تشکیل شورای مشورتی و اتاق فکر می تواند محقق شود چرا که این افراد به آسیب گاه های شهر آشنایی دارند و می‌توانند یاریگر شهردار در این راه باشند.

🔸منبع : کیمیای شاهین شهر