حفظ منزلت نماینده فعلی و عدالت و انصاف برای سایر داوطلبان

2019-11-27
91 بازدید

ایسنا/اصفهان فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: در راستای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مسئولان ادارات و نهادهای اجرایی و دولتی باید تکریم مردم، تقویت آستانه تحمل، مدیریت نارضایتی‌ها در بخش‌های کلی، مسئولیت‌پذیری بیشتر و … را در دستور کار خود و مجموعه زیر نظر خویش قرار دهند. اسفندیار تاجیمری در نشست شورای اداری شاهین‌شهر که […]

IMG_20191012_213035_873

ایسنا/اصفهان فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: در راستای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مسئولان ادارات و نهادهای اجرایی و دولتی باید تکریم مردم، تقویت آستانه تحمل، مدیریت نارضایتی‌ها در بخش‌های کلی، مسئولیت‌پذیری بیشتر و … را در دستور کار خود و مجموعه زیر نظر خویش قرار دهند.

اسفندیار تاجیمری در نشست شورای اداری شاهین‌شهر که امروز (چهارشنبه) در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نام‌نویسی، روز شمار انتخابات مجلس شورای اسلامی را آغاز می‌کند و فرمانداری به عنوان نهاد حاکمیتی در شهرستان بی‌طرفانه مجری دقیق قانون انتخابات است.

وی با تاکید بر رعایت انصاف و عدالت در روند انتخابات و فرصت‌ یکسان برای همه داوطلبان انتخابات، خطاب به مدیران نهادهای اجرایی و دستگاه‌های دولتی، گفت: در راستای حل مسائل و مشکلات شهروندان و پیگیری‌های لازم، با حفظ شان و منزلت نماینده فعلی شهرستان عدالت و انصاف برای سایر داوطلبان نیز در دیدگاه و افکار عمومی حفظ شود.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه، مدیران نهادهای اجرایی و دولتی را به مطالعه قانون انتخابات و اصلاحیه‌های جدید آن توصیه و خاطرنشان کرد: قانون‌گرایی، قانون‌مداری و رعایت اصل بی‌طرفی، پرهیز از تخریب نهادهای انتخاباتی در روند انتخابات نقطه عطفی در برگزاری انتخابات سالم است.

به گزارش ایسنا، تاجمیری تصریح کرد: در ادوار گذشته بر طبق قانون، سخنرانی روسای ‌نهادهای اجرایی و دولتی در محافل به نفع یا ضرر نامزدهای انتخاباتی جرم بود و اکنون بر طبق قانون جدید علاوه بر نامزدهای انتخاباتی هر گونه سخنی بر له یا علیه جریانات سیاسی همانند سیاه‌نمایی، آمار غلط، افترا و دروغ‌گویی و … نیز جرم است.

وی با بیان اینکه نهادهای اجرایی و دستگاه‌های دولتی مکلف هستند امکانات و منابع مالی و معنوی نهاد خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند، افزود: منافع ملی، مصلحت نظام و الزامات جامعه در گرو مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات پیش‌رو است.

فرماندار شاهین‌شهر، خاطرنشان کرد: در راستای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مسئولان ادارات و نهادهای اجرایی و دولتی باید تکریم مردم، تقویت آستانه تحمل، مدیریت نارضایتی‌ها در بخش‌های کلی، مسئولیت‌پذیری بیشتر و … را در دستور کار خود و مجموعه زیر نظر خویش قرار دهند.

رئیس شورای تأمین شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به اغتشاشات هفته گذشته، گفت: بصیرت، بینش و احساس مسئولیت اعضای شورای تأمین سبب شد با حداقل خسارات مادی و بدون تلفات انسانی امنیت و آرامش بر شهرستان حاکم شود.

تاجمیری ادامه داد: رتبه نخست کاهش جرائم فرماندهی انتظامی شهرستان در کل استان اصفهان، گواهی محکم بر عدم توانایی اخلال‌گران در ایجاد ناامنی در شهرستان است.

فرماندار شاهین‌شهر از مشارکت مردم در راهپیمایی حفظ امنیت شهرستان قدردانی کرد و گفت: ورود سریع و زود هنگام شهروندان پیش از سایر شهرستان‌های استان به عرصه حمایت از نظم و امنیت و همچنین نکوهش عمل مغرضانه اغتشاشگران و قانون‌شکنان گواهی محکم بر آگاهی و بینش شهروندان است.