گزارش نماز جمعه ی میمه همراه با تصاویر – ۹۸/۹/۱

2019-11-24
185 بازدید

گزارش نماز جمعه ی میمه همراه با تصاویر – ۹۸/۹/۱ خبرنگار نماز:محمد اسماعیلی مجری نماز:محمد رحمانیان تصاویر : محمد حسین قرقانی 🔸در اولین جمعه از آذرماه ۹۸،نماز جمعه این هفته میمه به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی،امام جمعه شهر میمه،با حضور شکوهمند مردم در مسجد جامع برگزار شد. 🔸خطیب نماز جمعه میمه […]

نماز

گزارش نماز جمعه ی میمه همراه با تصاویر – ۹۸/۹/۱
خبرنگار نماز:محمد اسماعیلی
مجری نماز:محمد رحمانیان
تصاویر : محمد حسین قرقانی

🔸در اولین جمعه از آذرماه ۹۸،نماز جمعه این هفته میمه به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی،امام جمعه شهر میمه،با حضور شکوهمند مردم در مسجد جامع برگزار شد.

🔸خطیب نماز جمعه میمه در ابتدای خطبه اول نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی و ترک محرمات دعوت و سفارش کرد و در خطبه اول در خصوص عفو و گذشت گفت: عفو و گذشت یکی از بهترین و زیباترین کارهاست که انسان باید در مواجه با افراد عفو و گذشت از خود نشان دهد.در تاریخ موارد زیادی از این عفو و گذشت ها وجود دارد.

🔸در خطبه دوم،به بیان مناسبت های مهم در هفته آینده پرداخته شد.اولین مناسبت،۵ آذر ماه،روز بسیج مستضعفان و آغاز هفته بسیج است ، بسیجیانی که همیشه در تمام عرصه و جبهه ها حضور فعال و مستمر دارند.

🔸شاخصه ها و ویژگی های بسیجیان عبارتند از:
۱.اخلاص داشتن
۲.خدا باوری
۳تلاش خالصانه و عاشقانه در تمام عرصه ها
۴.حضور آگاهانه در تمام میدان ها
🔸خطیب نماز جمعه میمه در خصوص اتفاقات به وجود آمده در پی افزایش قیمت بنزین گفت: مصرف بی رویه سوخت و قاچاق سوخت باعث شد که دولت به فکر سهمیه بندی بنزین بیفتد ، اگر این افزایش قیمت بنزین به صورت تدریجی اتفاق می افتاد این طور نارضایتی در میان مردم پیش نمی آمد‌ ، به هر حال این طرح توسط دولت کلید خورد اما مشکل ما این است که چرا ناگهانی این افزایش قیمت صورت گرفت.

وی افزود: متاسفانه در تعدادی از استان های کشور گروه هایی به صورت هدفمند اموال عمومی را تخریب کرده و خسارات زیادی به بار آوردند.اما این گروه ها هدف های مهم تری داشتند از جمله حمله به فروشگاه ها،منفجر کردن بنادر،همراه کردن مردم عادی،حمله به بانک ها و.‌‌‌.اما با حضور نیروی انتظامی،سپاه و هوشیاری مردم در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.خواسته های که ما از دولت داریم شفاف سازی این مسئله توسط مسئولین و این که افزایش قیمت بنزین تاثیری بر قیمت سایر کالاها نگذارد.

🔸مقام معظم رهبری به خاطر این که افزایش قیمت پشتوانه ی کارشناسی دارد از این طرح حمایت کردند و کار زیبایی که مردم انجام دادند راهپیمایی در پی انزجار از آشوبگران و دفاع از نظام و اسلام بود و ما امیدواریم که همیشه شاهد پیشرفت روز افزون کشور در تمامی عرصه ها باشیم.

IMG_1068 IMG_1069 IMG_1070 IMG_1071 IMG_1073 IMG_1083 IMG_1085 IMG_1089 IMG_1091 IMG_1092 IMG_1093 IMG_1094 IMG_1096