برای تکمیل پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان- تهران اراده‌ای وجود ندارد

2019-08-05
106 بازدید

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره تعلل وزارت راه و شهرسازی در اجرا و تکمیل پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان تهران اظهار داشت: این پروژه به عنوان یک پروژه بسیار خوب برای تردد در مسیر اصفهان و تهران لازم است و تا به امروز چندین بار کلنگ آن به زمین خورده است و در رفع موانع آن اراده‌ای وجود […]

download

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره تعلل وزارت راه و شهرسازی در اجرا و تکمیل پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان تهران اظهار داشت: این پروژه به عنوان یک پروژه بسیار خوب برای تردد در مسیر اصفهان و تهران لازم است و تا به امروز چندین بار کلنگ آن به زمین خورده است و در رفع موانع آن اراده‌ای وجود ندارد.

وی درباره مشکلات این طرح در اصفهان تصریح کرد: متأسفانه کار جدی و اقدامات لازم برای برطرف کردن مشکلات و موانع این پروژه صورت نگرفته است.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: همت و پیگیری لازم در راستای تکمیل این طرح وجود ندارد و اختصاص وام به این پروژه نیز از الزامات دیگری است که باید به آن اختصاص پیدا کند.

وی ادامه داد: تصمیم جدی در مدیریت این پروژه نیز باید اتخاذ شود. تا به امروز چندین بار مدیریت پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان و تهران عوض شده است، در مقاطعی مدیریت اجرایی این پروژه به راه‌آهن و پس از آن به شرکت ساخت واگذار شد.

حاجی دلیگانی ادامه داد: تصمیم قطعی در ساخت و تکمیل این پروژه گرفته نمی‌شود و در مقاطعی مجموعه خاصی مدیریت اجرایی آن را به عهده می‌گیرد و پس از متأسفانه روند تکمیل آن فراموش می‌شود.