تفاهم نامه ی دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر و دهیاری حسن رباط

2019-08-05
181 بازدید

تفاهم نامه ی دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر و دهیاری حسن رباط دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر بر اساس تفاهم‌نامه‌ای با دهیار روستای حسن‌رباط این شهرستان مزرعه نمونه تحقیقاتی، آموزشی و ترویجی راه‌اندازی می‌کند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شاهین‌شهر، تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر و دهیاری حسن‌رباط از توابع بخش میمه شهرستان […]

۶۳۷۰۰۵۹۸۲۳۵۵۰۰۳۸۴۴_md

تفاهم نامه ی دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر و دهیاری حسن رباط

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر بر اساس تفاهم‌نامه‌ای با دهیار روستای حسن‌رباط این شهرستان مزرعه نمونه تحقیقاتی، آموزشی و ترویجی راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شاهین‌شهر، تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر و دهیاری حسن‌رباط از توابع بخش میمه شهرستان شاهین‌شهر و میمه به امضای طرفین رسید.

مسعود نصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر و عیسی فلاح دهیار روستای حسن‌رباط صبح امروز در مراسم امضا و تبادل تفاهم‌نامه بر توسعه همکاری‌های علمی، آموزشی و تحقیقاتی تأکید کردند.

تفاهم‌نامه همکاری با هدف اجرای طرح‌های پژوهشی و مطالعاتی مشترک در راستای توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی برای حرکت به سمت توسعه گردشگری منطقه و زمینه سازی برای حضور نوجوانان و جوانان روستا به‌منظور ادامه تحصیل و استقرار در مراکز رشد و کارآفرینی دانشگاه به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه در گام دوم انقلاب اسلامی در راستای هدایت و حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلی در راستای رفع نیازهای منطقه، آسیب‌شناسی مسائل و شناسایی ظرفیت‌های منطقه در ابعاد مختلف بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر و دهیاری حسن‌رباط منعقد شده است.

طبق مفاد این تفاهم نامه، مشارکت علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه در برگزاری جشنواره فرهنگی انگور روستای حسن‌رباط، زمینه‌سازی در برگزاری کارگاه‌ها و سمینارها برای توسعه گردشگری، استفاده از توان علمی و مشاوره‌ای اعضای هیئت علمی دانشگاه برای انجام آموزش‌های اصولی و برنامه‌ریزی‌های علمی و آکادمیک برای فعالیت‌های اجرایی و فرهنگی منطقه بخشی از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

در این تفاهم‌نامه زمینه‌سازی در ایجاد مزرعه نمونه تحقیقاتی، آموزشی و ترویجی دانشگاه در روستای حسن‌رباط به‌منظور اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی با هدف رونق تولید، همکاری متقابل در انتشار کتب و مقالات علمی و نیز مستندسازی اقدامات علمی و فرهنگی در نظر گرفته شده است.

در بخش دیگری از این تفاهم‌نامه بر برگزاری تورهای فرهنگی و تفریحی ویژه دانشگاهیان به‌منظور جذب سرمایه‌گذاری و پیاده‌سازی طرح‌های مرتبط و ایجاد زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری برای مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه نمونه گردشگری حسن‌رباط تأکید شده است.

طرفین تفاهم‌نامه متعهد شدند تمام تلاش خود را در راستای حل مشکلات و معضلات علمی، فرهنگی و تحقیقاتی موضوع تفاهم‌نامه به‌منظور نیل به خوداتکایی داشته باشند.