حاجی : مسئولان از والیبالیستهای جوان عبرت بگیرند

2019-07-29
50 بازدید

نماینده مردم میمه و شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئولان باید در خدمت‌رسانی خود به مردم از پیروزی والیبالیستان جوان عبرت بگیرند، گفت: به نحوی برای مردم کار کنید که از شما به نیکی یاد شود. به گزارش ایسنا، حسینعلی حاج دلیگانی نماینده مردم میمه و شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در نطق […]

۵c03c64121d07

نماینده مردم میمه و شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئولان باید در خدمت‌رسانی خود به مردم از پیروزی والیبالیستان جوان عبرت بگیرند، گفت: به نحوی برای مردم کار کنید که از شما به نیکی یاد شود.

به گزارش ایسنا، حسینعلی حاج دلیگانی نماینده مردم میمه و شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس بیان کرد: مسئولان از جوانان والیبالیست یاد بگیرید که با اراده و استعداد و خوداتکایی و با داشتن مربی ایرانی توانستند در عرصه جهانی قهرمان شوند. اگر همت کنید و بخواهید می‌توانید همانطور که آقای همتی رئیس بانک مرکزی خواست و توانست.

وی افزود: به نمایندگی از مردم ایران به شما می‌گویم به نحوی برای مردم کار کنید که مردم همیشه از شما به نیکی یاد کنند. آقای رئیس‌جمهور از شما تشکر می‌کنم که دستور دادید یک کمیته بررسی کند که چه کسانی ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت کردند. اما این را تکمیل کنید که چه کسانی دستور دادند ۲۱.۳ میلیارد دلار یعنی ۳۰۰ هزار میلیارد تومان در سال گذشته به نحو غلطی توزیع شد؟  نگویید منابع نداریم. هفته گذشته به شما خبر دادند که در کمیسیون برنامه و بودجه در راستای اجرای تبصره ۱۸ قانون بودجه ۹۷ شما ۱.۲ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای اشتغال برداشتید اما تا هفته پیش که این گزارش داده شد حتی یک فقره وام به مردم برای اشتغال داده نشده است.

نماینده مردم میمه و  شاهین‌شهر تاکید کرد: نگویید اختیار و منابع نداریم بگویید حالش را نداریم. اگر بخواهید می‌توانید بازار را تنظیم کنید ولی چرا این کار را نمی‌کنید، نمی‌دانم. ایجاد وزارت بازرگانی به ضرر تولید است چرا برنامه‌های شما مخالف تولید داخلی است؟ آقای رئیس‌جمهور سال ۹۷، ۱۴ میلیارد دلار حدود ۱۶۸ هزار میلیارد تومان برای تامین کالاهای اساسی مصرف کردید. از مردم بپرسید که این موضوع چه سودی برای آنها داشت. آنها قند و شکر کیلویی ۱۰ هزار تومان نیز خریدند اما امسال هم علی‌رغم تکلیف قانون بودجه آن را تغییر نمی‌دهید. اینها منابع و اختیارات شما است. نگویید حالش را نداریم.

حاجی دلیگانی در پایان بیان کرد: شما تولید مسکن را پنج سال کند کردید. درخصوص مسکن اجتماعی چه کردید؟ آیا نمی‌توانید جلوی گرانی خدمات و کالاهای دولتی را بگیرید؟ بگویید که حالش را نداریم. آقای وزیر کار چرا حقوق معلولین و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را مورد توجه قرار نمی‌دهید. آیا پرداخت ۵۲ هزار تومان برای یک مددجو در یک ماه کافیست؟ چرا از رئیس‌جمهور نمی‌خواهید بدهی ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی را به تامین اجتماعی بدهد؟ دو و نیم سال است که متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کارگر اجرایی نشده است. پاسخ آه نیمه شب کارگران بازنشسته را چگونه می‌خواهید بدهید؟ بگویید که حالش را نداریم.