بانک مرکزی سیاست های صحیحی برای ثبات قیمت دلار اتخاذ کرده است

2019-07-27
47 بازدید

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برای اطمینان بخشی به سرمایه گذاران و تولید کنندگان ثبات قیمت دلار حائز اهمیت است، گفت: علی رغم تحریم‌های موجود بانک مرکزی با اتخاذ سیاست‌های درست به سمت کاهش و ثبات قیمت ارز رفته است و باید این مسیر ادامه یابد. حسینعلی […]

۱۳۹۵۰۲۰۷۱۶۵۲۱۱۳۰۸۷۵۸۵۶۳۴

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برای اطمینان بخشی به سرمایه گذاران و تولید کنندگان ثبات قیمت دلار حائز اهمیت است، گفت: علی رغم تحریم‌های موجود بانک مرکزی با اتخاذ سیاست‌های درست به سمت کاهش و ثبات قیمت ارز رفته است و باید این مسیر ادامه یابد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با ایسنا ضمن ارزیابی دلایل کاهش نرخ دلار بیان کرد: کاهش نرخ دلار باید بر روی سایر بخش‌ها تاثیرگذار باشد در بخش‌هایی که کاهش نمی‌یابد علت آن دلالانی هستند که برای حفظ منافع خود از کاهش قیمت‌ها جلوگیری می کنند و می‌خواهند انحصاری که هست باقی بماند.

وی در ادامه اظهار کرد: کاهش قیمت دلار باید متناسب با توازن بازار انجام شود ولی آنچه که بسیار حائز اهمیت است ثبات قیمت آن است.

نماینده  مردم میمه و  شاهین شهر در مجلس با تاکید بر ضرورت تثبیت قیمت دلار بیان کرد: باید با تدبیر و برنامه ریزی قیمت دلار را جوری تنظیم کرد که ثبات داشته باشد و دیگر دچار نوسان نشود.

وی در ادامه تاکید کرد: برای اطمینان بخشی به سرمایه گذاران و تولید کنندگان و تاجران ثبات قیمت دلار حائز اهمیت است که نقش موثری در تنظیم اقتصاد کشور دارند. علی رغم تحریم های موجود بانک مرکزی با اتخاذ سیاست‌های درست به سمت کاهش و ثبات قیمت ارز رفته است و باید این مسیر ادامه یابد.