شاهین‌شهر و میمه دارای رتبه اول ارزش‌افزوده در اصفهان

2019-07-24
122 بازدید

صبح امروز اسفندیار تاجمیری در نشست استاندار اصفهان با فعالین تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی بزرگ شاهین‌شهر اصفهان اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی واقع‌شده در شهرستان شاهین‌شهر و میمه دارای شاخص‌های ممتازی در حوزه‌های مختلف ازجمله؛ رتبه اول ارزش‌افزوده و تولیدات صنعتی در استان اصفهان است. فرماندار شاهین‌شهر و میمه بر لزوم ارتقاء ظرفیت و […]

۵۹۷۹۲۸۳۷_۱۱۱۸۴۳۹۱۵۵۰۰۷۶۸۳_۳۱۸۶۴۲۷۵۲۱۵۱۹۷۳۹۴۷۱_n

صبح امروز اسفندیار تاجمیری در نشست استاندار اصفهان با فعالین تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی بزرگ شاهین‌شهر اصفهان اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی واقع‌شده در شهرستان شاهین‌شهر و میمه دارای شاخص‌های ممتازی در حوزه‌های مختلف ازجمله؛ رتبه اول ارزش‌افزوده و تولیدات صنعتی در استان اصفهان است.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه بر لزوم ارتقاء ظرفیت و اثرگذاری ادارات و نهادهای شهرستان شاهین‌شهر و میمه به‌منظور ارائه خدمات متناسب به جامعه هدف تأکید کردند و افزود: خواستار اقدامات متناسب دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان در زمینه‌های یاد شده هستیم.

۴۸

عباس رضایی استاندار اصفهان بعد از شنیدن درد دل‌های صنعت گران اظهار کرد: درب اتاق معاونت اقتصادی استانداری اصفهان عصرهای روزهای یکشنبه هر هفته به روی صاحب شرکت‌ها، کارآفرینان، واردکنندگان و صادرکنندگان استان اصفهان جهت حل‌وفصل و پیگیری مسائل و مشکلات آن‌ها باز است.