هم اندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه گفت: واحدهای دانشگاهی با پرهیز از نگاه یکجانبهگرایانه در برنامههای خود میتوانند در نتیجهبخش بودن همکاریها مؤثر باشند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از میمه، سیدناصر حجازی صبح امروز در نشست هماندیشی اعضای هیئت رئیسه و مدیران گروههای آموزشی واحدهای دانشگاهی میمه و […]
هم اندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه گفت: واحدهای دانشگاهی با پرهیز از نگاه یکجانبهگرایانه در برنامههای خود میتوانند در نتیجهبخش بودن همکاریها مؤثر باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از میمه، سیدناصر حجازی صبح امروز در نشست هماندیشی اعضای هیئت رئیسه و مدیران گروههای آموزشی واحدهای دانشگاهی میمه و شاهینشهر که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه برگزار شد با تشریح ظرفیتها، امکانات آموزشی و پژوهشی این واحد دانشگاهی، تعامل و همکاری واحدهای میمه و شاهینشهر را موجب اثربخشی و بازدهی بیشتر برنامهها و اقدامات علمی پژوهشی و ایجاد فضای مطلوبتر برای دانشجویان دانست.
وی اظهار کرد: با نگاه واقعبینانه به شرایط موجود، واحدهای دانشگاهی باید فضای صرفاً رقابتی را به فضای تعاملی تبدیل و با شناسایی ظرفیتهای خود در راستای همافزایی و رشد یکدیگر تلاش کند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه افزود: واحدهای دانشگاهی با پرهیز از نگاه یکجانبهگرایانه و لحاظ کردن حقوق و منافع همدیگر در برنامههای خود در نتیجهبخش بودن همکاریها میتوانند مؤثر باشند.
حجازی با بیان ظرفیتهای واحدهای میمه و شاهینشهر در راستای تعامل هرچه بیشتر این دو واحد دانشگاهی خواستار برنامهریزی برای مشارکت در طرحهای برون دانشگاهی، استفاده از فضاهای آموزشی، تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی همدیگر، تأسیس مدرسه سما و راهاندازی دبیرخانه دائمی بومگردی و گردشگری شد.
مسعود نصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهینشهر نیز با تشکر از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه مطالبی را در راستای تعامل هرچه بیشتر دو واحد دانشگاهی و استفاده از ظرفیتهای همدیگر در راستای تجاریسازی و تولید ثروت از علم بیان کرد.
به گزارش آنا، در این جلسه معاونان و مدیران گروههای آموزشی نظر و پیشنهادهای خود را در زمینههای مختلف آموزشی پژوهشی و راههای کسب درآمدهای غیرشهریهای مطرح کردند.
دانشگاه باید دیدش نسبت به کار برای فارغ اتحصیلان عوض کند هرکسی میخواهد علم بیاموزد مشکلی نیست اما شغل وکاراباید از جای دیگری بیاموزد مثل فنی وحرفه ی ومسله دوم کیفیت است دارد فدای کمیت میشود تعداد کمی دانشجو بگیرد مشکلی نیست همان تعداد با افزایش کیفیت باشد بهتر است که تعدادی زیادی باشند ولی هیچکدام مسله کوچکی نتواند حل کنندواین مشکلحل شدنی است اگر هدف کار مشخص باشد که به کجا میرویم وبدنبال چه میگردیم