از مهندس رستمی تجلیل و مهندس عباسی معرفی شد

2019-07-16
131 بازدید

مراسم تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان در جلسه ای با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان در فرمانداری شهرستان، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان معرفی و از زحمات مدیر سابق تقدیر شد. 🔹اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان در این دیدار با اشاره به رتبه ها وشاخص های مهم بخش کشاورزی […]

photo_2019-07-16_20-06-07

مراسم تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان

در جلسه ای با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان در فرمانداری شهرستان، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان معرفی و از زحمات مدیر سابق تقدیر شد.

🔹اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان در این دیدار با اشاره به رتبه ها وشاخص های مهم بخش کشاورزی وتولیدات صنعتی آن بر اهمیت این حوزه تاکید و اظهار داشت: در سالهای اخیر اقدامات خوبی در زمینه مدیریت منابع آب از طریق توسعه آبیاری نوین و کشت های جایگزین انجام شده وتلاش مدیریت جهاد کشاورزی باید بیش از پیش به اصلاح رویه ها وتقویت برنامه های جدید و معرفی الگوهای موفق کشت های جایگزین از جمله طرح شرکت تعاونی گل محمدی گلستان میمه معطوف شود.

photo_2019-07-16_11-15-59

🔹در این جلسه از زحمات آقای اصغر رستمی تقدیر و آقای مصطفی عباسی بعنوان سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان معرفی شد.
🔹گفتنی است شهرستان شاهین شهر و میمه با بیش از ۱۱۰۰۰ هزار هکتار سطح زیر کشت محصولات سالانه در زمینه های تولید انواع دام رتبه دوم،تولید شیر رتبه دوم وتولید گوشت مرغ رتبه سوم استان را داراست.