از انور جوادیان نژاد بعنوان محیط بان نمونه ی استانی تجلیل شد

2019-07-16
179 بازدید

از انور جوادیان نژاد بعنوان محیط بان نمونه ی استانی تجلیل شد 🔸طی مراسمی با حضور عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست از محیط بانان برتر کشوری و استانی تجلیل شد. 🔸به گزارش «پارما» مرتضی جمشیدیان فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان در این باره گفت: مراسم تجلیل از […]

photo_2019-07-16_15-06-00

از انور جوادیان نژاد بعنوان محیط بان نمونه ی استانی تجلیل شد

🔸طی مراسمی با حضور عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست از محیط بانان برتر کشوری و استانی تجلیل شد.

🔸به گزارش «پارما» مرتضی جمشیدیان فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان در این باره گفت: مراسم تجلیل از محیط بانان برتر کشور با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در شهرستان میبد برگزار شد و در این مراسم از محیط بانان نمونه استان اصفهان تجلیل شد.

🔸وی گفت: در این مراسم از محیط دار دوم خسرو قاسمی، محیط دار دوم علی اکبر نوروزی نیا، افسر محیط دار دوم انور جوادیان نژاد و محیط دار یکم حمیدرضا عامری مهابادی به عنوان محیط بانان نمونه استان اصفهان تجلیل به عمل آمد.

photo_2019-07-16_15-06-04

🔸همچنین از ۳ خانواده شهید و یک جانباز محیط زیست در این مراسم تجلیل شد.شایان ذکر است که ۴ محیط بان نمونه ملی در سال ۹۸ معرفی شدند.

🔸افسر محیط دار دوم انور جوادیان نژاد ساکن میمه و محیط بان پارک ملی و منطقه ی حفاظت شده ی موته از توابع بخش میمه هستند .