حاجی از قوانین متناقض در مجلس گفت

2019-07-07
69 بازدید

حاجی از قوانین متناقض در مجلس گفت نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت : در مجلس قوانین متناقضی وجود دارد که باعث تردید در اجرای قانون برای مسئولین شده است . حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با […]

۱۰۱۹۲۰۶۷_۹۱۳

حاجی از قوانین متناقض در مجلس گفت

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت : در مجلس قوانین متناقضی وجود دارد که باعث تردید در اجرای قانون برای مسئولین شده است .

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: دریافت بیش از یک حقوق طبق قوانین جمهوری اسلامی خلاف قانون و نامشروع است. در همین راستا قانونی در مجلس در حال تصویب است که هر فردی که از ابتدای انقلاب تا کنون در جایگاهی مسئولیتی داشته و از اطلاعات خود جهت جمع آوری مال نامشروع برای خود و اطرافیان خود سو استفاده کرده باید اموال این افراد شناسایی، بازگردانده و فرد خاطی مجازات شود.

این نماینده مجلس در خصوص حقوق‌های نجومی که به صورت مصوب و قانونی پرداخت می‌شود گفت: متاسفانه یکی از اشکالات اساسی در بحث حقوق‌های نجومی متوجه مجلس است، در مجلس قوانین متناقضی وجود دارد که باعث تردید در اجرای قانون برای مسئولین شده است.