برگزاری کنکور سراسری در دانشگاه نوردانش میمه

2019-07-06
361 بازدید

بنا به گزارش روابط عمومی دانشگاه نوردانش میمه، این دانشگاه  در روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۳و۱۴ تیرماه ۱۳۹۸) پذیرای داوطلبان کنکور سراسری بود. این آزمونها در چهار نوبت صبح و بعد از ظهر طی دو روز انجام گردید و داوطلبان در گروههای آزمایشی علوم انسانی، هنر، علوم تجربی و زبانهای خارجی به رقابت پرداختند .تعداد داوطلبان […]

unnamed

بنا به گزارش روابط عمومی دانشگاه نوردانش میمه، این دانشگاه  در روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۳و۱۴ تیرماه ۱۳۹۸) پذیرای داوطلبان کنکور سراسری بود.

unnamed (4)

این آزمونها در چهار نوبت صبح و بعد از ظهر طی دو روز انجام گردید و داوطلبان در گروههای آزمایشی علوم انسانی، هنر، علوم تجربی و زبانهای خارجی به رقابت پرداختند .تعداد داوطلبان مجموعاً در حوزه و مخزن اصلی  دانشگاه نوردانش بالغ بر۴۵۰ نفر بود.

unnamed (3)

در این آزمونها بمنظور تامین امنیت، نظم و سلامت داوطلبان و پیشگیری از حوادث غیر مترقبه  دیگر ارگانهایی مانند پایگاه بسیج، اداره برق، اداره آتش نشانی، سازمان سنجش، نیروی انتظامی، اورژانس، شورای اسلامی، شهرداری میمه و دهیاری روستای ازان همکاری داشتند که هرکدام درزمینه فنی و تخصصی خود به فعالیت و ایفای نقش پرداختند.

unnamed (5)
unnamed (1)

خانم دکتر فاطمه حیدریان سرپرست مؤسسه  با تشکر از کلیه عوامل و مدعوین که در برگزاری کنکورسراسری با دانشگاه همکاری داشتند اظهار نمود: کنکور سراسری و آزمونهای آن بزرگترین رویداد علمی است که هر ساله بمنظور جذب جوانان به عرصه دانشگاهی کشور انجام میگیرد و بسیارخرسندیم که پذیرای جمعی  از جوانان و آینده سازان میهن اسلامی در این رویداد هستیم و بسیارخوشحالیم که رسالت بزرگ خود را در این راستا با همکاری همه عوامل اجرا نموده و امیدواریم کنکور امسال نیز راهگشای تحصیلات عالیه همه دانشجویان و نخبگان کشور باشد.

unnamed (4)
unnamed (2)

وی همچنین از همکاری کلیه اساتید و کارکنان مؤسسه نوردانش و مساعدت بی شائبه مسئولان حفاظت آزمون و مدیران حوزه ها و فرهنگیان عزیزی که با این مؤسسه در امر برگزاری آزمون همکاری نمودند کمال تشکر و سپاسگزاری را نمودند