حسینی : از تلاش برای برطرف کردن مشکلات مضایقه نخواهم کرد

2019-06-28
142 بازدید

نماینده سابق مردم برخوار و شاهین‌شهر در مجلس گفت: در تهران برای برطرف کردن مشکلات دو شهرستان برخوار، شاهین‌شهر و میمه از کوچک‌ترین تلاشی که از دست ام بر بیایید مضایقه نخواهم کرد.  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، روز گذشته حجت‌الاسلام سید محمود حسینی دولت‌آبادی معاون فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور و نماینده سابق […]

photo_۲۰۱۷-۰۶-۰۸_۱۹-۴۶-۲۲
نماینده سابق مردم برخوار و شاهین‌شهر در مجلس گفت: در تهران برای برطرف کردن مشکلات دو شهرستان برخوار، شاهین‌شهر و میمه از کوچک‌ترین تلاشی که از دست ام بر بیایید مضایقه نخواهم کرد.

این جلسه که پیرامون راهکارهای تسریع در توسعه پایدار شهر دولت‌آباد و موانع پیش رو، تشکیل بود. ضمن مرور تاریخچه برخی از  پروژه‌های نیمه‌تمام در خصوص راهکارهای به ثمر رسیدن آن‌ها با نماینده سابق مردم برخوار در مجلس تبادل نظرگردید.

حجت‌الاسلام حسینی دولت‌آبادی در ابتدای این جلسه ضمن تبریک ارتقاء درجه شهرداری ( هفت به هشت)به مردم ، اعضای شورا، شهردار دولت‌آباد و افرادی که مجدانه پیگیر این موضوع بودند، گفت: باید پروژه‌های زیربنایی شهر دولت‌آباد همچون مسیر مصوب ادامه جانبازان ،پساب و سایت اداری و طرح تفصیلی شهر و منطقه صنعتی تکمیل شوند.

در  ادامه این جلسه در خصوص مشکلات موجود در شهرداری دولت‌آباد ، موانع موجود در رشد و توسعه شهری و  برخی از دیگر پروژه‌های تأثیرگذار در شهر دولت‌آباد همچون پروژه‌های پیامبر اعظم(ص)، رینگ چهارم، قطار سریع‌السیر، حریم شهرستان و ترافیک ناشی از منطقه صنعتی، ورزشگاه نقش‌جهان و جمعه‌بازار در ورودی اصلی شهر (میدان فرزانگان) با نماینده اسبق مردم شاهین‌شهر و برخوار بحث و تبادل‌نظر شد.

در پایان حجت‌الاسلام حسینی دولت‌آبادی همگی را به تلاش جهادی  برای پیشرفت شهر عالم پرور دولت‌آباد دعوت نمودند و تأکید کرد: در تهران برای برطرف کردن مشکلات دو شهرستان برخوار، شاهین‌شهر و میمه از کوچک‌ترین تلاشی که از دست ام بر بیایید مضایقه نخواهم کرد.