حادثه در جاده موته- میمه یک کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت

2019-06-22
87 بازدید

اصفهان- ایرنا- برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری در محور موته- میمه، عصر جمعه به کشته شدن یک نفر و آسیب دیدن ۶ نفر دیگر منجر شد. رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان در گفت و گو با ایرنا تشریح کرد: این حادثه ساعت ۱۵ و ۳۸ دقیقه امروز در ۲ کیلومتری […]

۱۵۶۴۱۴۹۰۶

اصفهان- ایرنا- برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری در محور موته- میمه، عصر جمعه به کشته شدن یک نفر و آسیب دیدن ۶ نفر دیگر منجر شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان در گفت و گو با ایرنا تشریح کرد: این حادثه ساعت ۱۵ و ۳۸ دقیقه امروز در ۲ کیلومتری محور روستای موته به سمت میمه رخ داد که پس از دریافت گزارش، ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک واحد از هلال احمر به محل اعزام شدند.

غفور راستین افزود: در این حادثه که بین یک دستگاه ساینا و تندر ۹۰ رخ داد، خانمی ۵۰ ساله به دلیل شدت آسیب‌های وارده در دم جان خود را از دست داده بود.

وی بیان کرد: همچنین مردی ۳۹ ساله، ۲ زن ۵۰ و ۵۵ ساله و سه پسر ۳، ۹ و ۱۵ ساله نیز در جریان این حادثه آسیب دیده بودند که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی، به بیمارستان حضرت محمد (ص) میمه منتقل شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان همچنین درباره ماموریت امداد هوایی ساعت ۱۶ و ۳۸ دقیقه عصر امروز گفت: سه نفر از آسیب دیدگان این حادثه (خانم ۵۰ ساله و پسرهای ۹ و ۱۵ ساله) را از بیمارستان محمد رسول الله (ص) میمه به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان انتقال یافتند.

موته روستایی از توابع بخش میمه شهرستان شاهین شهر و میمه استان اصفهان است.